• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Nylig innhold av altapie

1. altapie

Invitasjoner fra andre supporterklubber

Jeg og mamma planlegger å se Sandefjordkampen :) Om vi kommer så tidlig at vi stikker innom puben der vet jeg ikke, da vi skal besøke slekta i Skien i pinsa. Regner med at det blir så at vi kjører direkte til Komplett.no :)
  2. altapie

Steinberget - avd. Sør: Kan det bli en realitet?

Hva med Isberget, har ikke de en egen avdeling sør?
  3. altapie

Kamptråd: IK Start - Alta IF

Kor mange e det som tar turen og ser kampen i Kristiansand da? :)
  4. altapie

Kamptråd: 4.runde.NM cupen: Alta if vs.Tromsø il

Herlig! Vanvittig morsomt å se feiringa etter kampen i går, satt hjemme i sofaen og gjorde fortvila forsøk på å juble med uten stemme (får igjen i dag AU!) :p Noen blei lagt merke til :)
  5. altapie

NM Cup

vurderer faktisk Trondheimstur nå ja :)
  6. altapie

Kamptråd: Nybergsund-ALTA

Fikk ikke sett kampen jeg, prioriterte brors siste håndballkamp for sesongen i dag... Men skjønner av det Tron skriver at Sundet ikke har forandra seg det spøtt... De har alltid spilt sånn, spesielt på hjemmebane, noe som er litt av grunnen til at jeg valgte å prioritere håndballkampen fremfor å...
  7. altapie

Adeccoligaen 2011

Kanskje det blir bursdagsfeiring i Alta på mæ, kan jo reise opp og se Alta-Kongsvinger :)
  8. altapie

Kamptråd: Alta - Ranheim

argh... får ikke logga inn på nrk :(
  9. altapie

Særp borte

hehe.. jah, den turen e jo kjeeempelang :p Nei, tvile på at vi stikk innom Sverige den søndagen, ska til Sverige nu på fredag :)
  10. altapie

Særp borte

Æ og mamma tar turen :) Rekker både den og håndballkamp den søndagen :D Genial oppladning til fire uker i praksis for min del :D
  11. altapie

Kamptråd: Alta - Follo

fiint resultat å komme hjem til :) fikk med mæ siste to minuttan på web-tv :)
  12. altapie

Cupkampvisning Rosenborg - Alta

fikk plutselig beskjed om at "direktesendingen var avsluttet"
  13. altapie

Bortetur til Nordens Rio?

Vurdere å bestille mæ flybillett oppover på søndagen :)
  14. altapie

Kamptråd: Strømmen - Alta

Dro på fotballkamp i håp om å få en liten ekstra oppmuntring til arbeidet med siste finpuss av eksamensoppgaven... Det funka dårlig gitt! :( Snakk om totalkollaps...
  15. altapie

Kamptråd: Strømmen - Alta

Skal ta en pause i finpuss av eksamensoppgave og ta en tur til Strømmen på søndag :) Håpe det her blir en kamp der sjansan settes i mål!
Topp