• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Nylig innhold av Johansen

1. Johansen

Hvem blir med ned?

i tillegg kan jeg ikke tenke meg at Eirik Erlandsen blir, har jo vært skada hele året og blir nok det neste år og, vil jo være "katastrofe" og forlenge...
  2. Johansen

Hvem blir med ned?

kommer med mine synspunkt; På keeperplass så er det vell mer sannsynlig at Lukasz blir i og med at faktisk har kontrakt til neste år. SvennO har sagt at han tar ett valg nærmere jul om hvordan nivå han vil spille på til neste år, så det vil vell si at det står mellom Alta og Tverrelvdalen Martin...
  3. Johansen

Hvem blir med ned?

Gauseth drar til MIF! utrolig synd for klubben, en mann som har skapt glød i fotball Alta ! les her
  4. Johansen

Christian Gauseth

Gauseth er med i troppen ja, starter nok ikke men kan vell kanskje komme inn siste 5-10.
  5. Johansen

Nedrykks spøkelset roper!

grunnen er vell den vanvittige pågangen av medlemmer som møter opp!
  6. Johansen

Nye stadionplaner

tvilsomt, Coop skal bygge på Thomasbakken så fremt til at de får byggetillatelse, uansett så skal det være så stort at den lille fjøstomta på city blir neppe stor nok til både kjøpesenter og stadio. Biltema har sagt at de ikke har tid å vente å er på utkikk etter lokale snarest, dvs. at de...
  7. Johansen

Nye stadionplaner

til slutt har det vell med penger å gjøre, mye billigere å få finansiert den nye enn den gamle tegningen. men det er jo klart at den gamle ved flyplassen var finere å med hotell ved siden hadde jo vært konge. men nu er vi i den situasjon vi er, nemlig med en tomt på ett jordet, og mer får vi...
  8. Johansen

Steinberget-avis

Kjøpe? ok, var nok arbeid å få folk til å ta den imot - gratis.
  9. Johansen

Banehopper

sånn sett har jeg og fått: Geitnes "Stadion" Stordalen Kunstgress Coop Banen
  10. Johansen

Cupkamp: Lyngen/Karnes - Alta IF

trur Tom-Andre og skulle kjøre, så da er vi iallefall 3, hittil.
  11. Johansen

Cupkamp: Lyngen/Karnes - Alta IF

Hvor mange har tenkt å dra til lyngen?
  12. Johansen

Bodø tur?

ja, æ skal.
  13. Johansen

Tippeligamanager 2012

startet med Sahlman, jævlig dyr, og i tillegg er han på benk ...
  14. Johansen

Overganger - Alta IF

Joda, men Gauseth kommer inn i løpet av sesongen, derimot Sega gjør ikke det. Vell, Magnus har vell ikke akkurat fått så sinnssykt med mål mtp antall sjanser, han har nok blitt brukt fordi han var det eneste alternativet, blir tungt å utkonkurrere Norbye på kanten...
  15. Johansen

Overganger - Alta IF

ser vell mer for meg det her laget: tror også Nome vil starte på Reg sin plass og Reg starter som anker iom at Gaus ikke rekker sesong start! Dirscher Overvik-Duijlo-Tornqvist-Rolandsen Nilsson-Gauseth-Reginiussen Nordbye-Ertsås-Ludvigsen
Topp