• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Nylig innhold av Lasse V

1. L

Kamptråd: Alta - Tromsdalen

Vi får håpe det snur i andre omgang :)
  2. L

Notodden - Alta

Kan du ikke ringe meg Håvard på telefon 99467554?
  3. L

Notodden - Alta

Er i Oslo for tiden, si i fra vist det er plass, er interesert :)
  4. L

Damekamper

Takk for at du husket på oss også ;) Du har herved fri inngang på alle våre innebandykamper denne sesongen :) Hmm..alle har jo det men gratis kaffe og vafler blir uansett :p
  5. L

Årets spiller i Alta (kåret av oss her på forumet ihvertfall :P)

Uten disse på benken ville det aldri blitt så bra. Så mine stemmer går til: 1: Nogva. 2: Ulvestad. 3: Ole W Hætta.
  6. L

Resultattipping: Alta - Hødd

Er det noen av Alta IF sine spillere som er ute i siste kamp pga karantene? Tror det er værre stilt med Sandnes Ulf: -Både Artur Kotenko, Tom Reidar Haraldsen og Paul Oyuga må stå over siste kamp grunnet rødt (Kotenko) og gule kort. Andrekeeper Geir Håkon Valland er også usikker med en...
  7. L

Kamptråd: Alta - Hødd

Itillegg ble Sandnes-Ulf's keeper Kontenko utvist på slutten av kampen, er ikke en ulempe for Alta IF det ;)
  8. L

Damefotball

Æ bare syns du har mangel på "baller" til å innrømme at Isak Ole Hætta ringte deg og ba deg fjerne mitt innlegg. Og ja, vi fikk diskutert litt i den forrige tråden, noe som er bra men du burde latt ALLE få vite sannheten om din telefonsamtale med IOH. Folk vil tro at jeg kommer med uærlige...
  9. L

Damefotball

Eller si det på en annen måte: Det er Alta IF' s folk på Aronnes man må passe seg for;) Håvard tørr bare ikke å innrømme sine feil PK)
  10. L

Kamptråd: Sogndal - Alta

Skal Nogva i mål..?
  11. L

Damefotball

Takk! Kunne ikk sagt det bedre:klapp:
  12. L

Damefotball

Leser i andre tråder at du ber folk diskutere den aktuelle tråden, ikke blande inn andre ting. Men du gjør ting som det passer degTN) Håvard Thomassen: - Hvis dere vil ta opp disse tingene kan det gjøres i andre tråder, innleggene som ikke hørte hjemme her fjernes
  13. L

Damefotball

Dame/jente fotball har eksistert i en "evighet" her i Alta, innebandy 5 år men vi skal væll klare like tilskuere som damelag har kommende sesongen PK)
  14. L

Damefotball

For det må jo være en grunn til at så få går på damekamper? Dette er jo ett problem over alt hvor damer spiller. Har ikke du noen gode forslag Per;)
Topp