• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Nylig innhold av Raggen

1. R

Overganger - Alta IF

Har ikke store forventninger, men jammen har gutten imponert i de 2 kampene jeg har sett han til nå. Arbeidsjern som også er målfarlig fra midtbanen. Scoret mot Stabæk og hadde avgjørende betydning før vinnermålet nå i helgen mot Notodden.... Banens beste for KIL i den kampen, men det var slette...
  2. R

Overganger - Alta IF

Ny spiller på plass i KIL altså, og i dag scoret han i 3-2 seieren mot Stabæk, hyggelig :-) Noen som har litt mer info om spilleren? Styrker/svakheter? Hvordan har dere vært fornøyd med han i Alta?
  3. R

Alta-KIL 10. april kl 20.00

Først og fremst, hvorfor er avspark utsatt til kl 20.00? Må dessverre melde at jeg tror det blir lite folk fra Vinger i Alta til denne kampen, ingen jeg vet om som helt bankers er klare for langtur til nå. Er et par som fortsatt er i tenkeboksen, så jeg får håpe det stiller noen fra oss på...
  4. R

Adeccoligaen 2011

Grrrrrrrrrrrrrrrr..... hadde bare et jævla ønske for årets oppsett, Alta borte på sommeren... men nei da, bortekamp i 2. serierunde, samme som i 2009 :( Men men, GOD JUL folkens!
  5. R

Adeccoligaen 2011

Ja hadde det bare vært opp til meg, men her skal jo NFF sikker legge herligheten til en tirsdag i april som de pleier... og isfiske driver jeg ikke med ;-) Meeeen, det må vel være noen bra vann på vidda også der oppe vil jeg tro?
  6. R

Adeccoligaen 2011

Da er det bare å håpe vi får et vettu tidspunkt på bortekampen vår i Alta neste sesong. Når biter fisken best der oppe? :-)
  7. R

Kil Kronerulling

Fotball koster penger, jeg irriterer meg også grønn over utviklingen som ene og alene har gått i den rettning at de med penger er de eneste som har sjans, til å hvede seg på toppen. Men slik er det nå bare, og markedet rår. Det som er mest irriterende er å se klubb etter klubb drite seg...
  8. R

Kil Kronerulling

Har etterhvert begynt å leke med tanken på et liv uten fotball å tenke på gjennom de fleste helgene i året. Liker det ikke :-( Dessverre så har ikke folk maktet å få frem personer med evner til å tenke økonomi i denne klubben på flere år. Det har vært helt nytt styre på plass, hver eneste år...
  9. R

12 rette

11, missa på siste.... mer råtasser i Adecco enn jeg hadde trodd ;-)
  10. R

NM 1.runde: Hammerfest - Alta 13. mai 18:00

Jøss i freden, har vår kjære tidligere leder i "XXX" tatt over som formann i Hammerfest? Ja ja.... trekker de ikke protesten og dette ender opp med at dere ryker ut så har dere i det minste privilegeiet at dere kan "hate" dem i all eveig fremtid, som forholdet er mellom oss og Klanen ;-)...
  11. R

Supporterliga!

Da fikk jeg Alta-skjerf overlevert på årets NSA-seminar, helt suverent, greit å ha et favorittlag i Adeccoligaen også i år TO)
  12. R

Supporterliga!

Begge utsatt!!!! møkk!!
  13. R

Supporterliga!

Heia Cadiz og Cartagena :cool: Ble relativt jevnt dette, Fulham vinner greit hjemme mot Ports, men Burn er litt mer usikker. Når det gjelder den ville tippingen til Menigheden så henger den nok sammen med at lederen der nede har sett lyset og er stor Spurs-supporter, som meg selv. Men vi...
  14. R

Supporterliga!

KREMT!!! Vi er også med, og jeg skal IKKE ta opp hvem som vant årets tippekonkurranse, både på deres og egen side TO) Vil forresten ha et Alta-skjerf i premie, takk ;)
  15. R

Adeccoligaen 2010

Takk Takk :-) Og lykke til i adeccoligaen neste sesong! Får håpe det blir en cup-tur til Alta på oss!
Topp