• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Nylig innhold av sameboe92

1. sameboe92

Hvem blir med ned?

Synd at Børge forlater Alta i det han muligens kunne tatt skrittet som fast inventar på A-laget neste sesong, og bygge seg opp mot Adeccospill. Ingenting hadde gledet meg mer enn at Lukasz blir i klubben, men tror både han og Sega sitter på høye lønninger som klubben ikke har råd til i andre...
  2. sameboe92

Hvem blir med ned?

Kan jo legge til at jeg gjerne ser at spillere som Jan Tommy Haugli, Per Arne Østgård og Daniel Reginiussen signerer for klubben igjen. De har erfaring fra nivået fra før av så.
  3. sameboe92

Hvem blir med ned?

Tipper disse blir i klubben: Samuel Dirscher Dag Andreas Balto Børge Josefsen Mihkku Måsø Aleksander Solberg Martin Nordbye Christian Reginiussen Håvard Nome Eirik Erlandsen Markus Rolandsen Svein Ove Thomassen Even Sjøgren Håkon Berg Brendan King Disse håper jeg blir: Rune Ertsås Christian...
  4. sameboe92

Nye stadionplaner

Ser at første skissen til det nye stadionet har kommet (igjen) etter vi ikke ble å ha stadion der man hadde lagt først. Og kan ikke si jeg er imponert over byggningen. Vi har en hall fra før av, og stadion ser ikke akkurat heller veldig intim ut, da likte jeg heller...
  5. sameboe92

Tippeligamanager 2012

Ro ned litt, jeg har 73 poeng nå, men har Ogude og Pedersen som skal ut i kamp idag, og Pedersen har stjernen før kampen, så du kan ikke regne med å ligge øverst med mindre Enga går på en smell.
  6. sameboe92

Tippeligamanager 2012

Fant ligaen, kom ikke opp da jeg søkte. Så måtte bla meg frem til ligaen.
  7. sameboe92

Tippeligamanager 2012

Det er snakk om TV2 sin Tippeligamanager?
  8. sameboe92

Tippeligamanager 2012

Fant ikke Steinberget jeg men
  9. sameboe92

Overganger - Alta IF

Da er Jarosinski og veldig overraskende Rune Ertsås har signert. Meget fornøyd med anskaffelsene! Da bør dette være vår optimale ellever: Jarosinski Erlandsen-Duijlo-Tornqvist-Rolandsen Nome-Gauseth-Reginiussen Nordbye-Sega/Ludvigsen-Ertsås
  10. sameboe92

Steinberget - avd. Sør: Kan det bli en realitet?

Ettersom avstanden mellom Alta og det sørlige Norge er rimelig langt, og vi begynner å bli en del fans her i sør. Men skal vi opprette dette er det mye som må settes på plass. Vi må ha styremedlemmer, vi må ha en god kommunikasjon med Steinberget, Alta IF og med hverandre. Samt at vi må få satt...
  11. sameboe92

Overganger - Alta IF

Vet det har gått rykter om det ihvertfall. Men han er ihvertfall en type vi mangler i dagens Alta lag.
  12. sameboe92

Overganger - Alta IF

Det vi mangler er to keepere (da et klart førstevalg, og en unggutt) en midtbanegeneral (Mads hadde jo vært perfekt som Johansen nevner, han er også uten kontrakt) og en klassespiss som kan banke inn mange mål. (Da har jeg lyst å se Simen Møller fra Tromsø, som forøvrig er frigitt)
  13. sameboe92

Overganger - Alta IF

Jeg spørr meg følgende: Jeg er enig at han er god, men den operasjonen er mye penger for Alta, er han verdt summen? Hvis dette skjer, hvor lenge blir han ute for å lege seg selv? Jeg vil anta at å signere en ny ettårskontrakt med en spiller som kan bruke tid til å komme tilbake blir relativt...
  14. sameboe92

Overganger - Alta IF

Vi trenger ihvertfall en god spiss med øye for mål nå, selv har jeg lyst på Simen Møller på lån, eventuelt Mohammed Ahamed, selv om jeg tror han prioriterer TUIL hvis han skulle gå på lån. Ellers trenger vi en god keeper, go gode forsvarsspillere. Midtbanen på styrkes, hører en ung Glimtgutt er...
  15. sameboe92

Midstopperne i 2012 sesongen - Hvem blir paret?

Sist jeg så Joyce så var han spiss men.
Topp