• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Nylig innhold av Tron Stein Berge

1. Tron Stein Berge

Kamper på nett-tv?

Fant det ut... måtte bare gidde og lete litt :-9
  2. Tron Stein Berge

Kamper på nett-tv?

Har ikke fått med meg hvordan det blir med sending av kamper på nett denne sesongen, noen som kan informere meg?? :-)
  3. Tron Stein Berge

Bodø tur?

Det er noen av oss som har sett en og samme porsjon raspeball flere ganger på en kveld, som mer enn gjerne skriver under på at du ikke har noe og gjøre på "roadtrips" lengre enn 5km Snorkfrøken ;-)
  4. Tron Stein Berge

Tippeligamanager 2012

Ja, den på tv2.no.. sport... tippeligamanager2012... privatliga "Steinberget" :-)
  5. Tron Stein Berge

Tippeligamanager 2012

Den er der, er 4 som har funnet den :-)
  6. Tron Stein Berge

Tippeligamanager 2012

Da har jeg lagret mitt lag og lagd privatligaen "Steinberget" som vanlig :-) Sleng dere med og slå meg i år også :-)
  7. Tron Stein Berge

Vi rykker ikke opp til neste år...

Hadde vært gøy om Altaif og Kristiansund hadde møttes neste år, men nå ser det ut som jeg må begynne og håpe at Kristiansund IKKE rykker opp til Adecco!! :-)
  8. Tron Stein Berge

Kamptråd: Alta IF vs. Hønefoss BK

Naivt, uorganisert, uengasjert...... Drit dårlig forsvarsspill, fullstendig blotta for markering!! Nå må Altaspillerne gå i seg sjøl og finne ut hvilken divisjon de ønsker og spille i neste år! For detta spillet holder knapt til 2 divisjon!!! Jeg er skuffa som f... nå, for jeg hadde trua på...
  9. Tron Stein Berge

Heia på meg esse!!

Heia på meg esse!!
  10. Tron Stein Berge

Kamptråd: 4.runde.NM cupen: Alta if vs.Tromsø il

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...
  11. Tron Stein Berge

Billig tur til Ranheimkampen!!

Har en bil stående i Alta som jeg skulle hatt nedover til Trondheim.. Hvis noen har lyst å kjøre den nedover og fly hjem hadde jeg blitt veldig glad!!;) Skal selv hente enda en bil i lofoten den 20, så det er mulig og møtes ved bognes for å kjøre sammen nedover hvis det er ønskelig...
  12. Tron Stein Berge

Kamptråd: Nybergsund-ALTA

Dobbelsidig Hjerteinfarkt!! Dette var en "nær døden opplevelse" ... 1-0 så ut som flaks?? 2-0 en oppvisning i patetisk og naivt forsvarsspill 2-1 & 2-2 meget fortjent!!!!! Nybergsund spillte en type "anti fotball" jeg ikke har sett på veldig lenge! Makan til uthaling av tia og "faking"...
  13. Tron Stein Berge

Medlemskap 2011

:D Det er SÅ deilig at sesomgstart nærmer seg!!!!!!!!!!!! Ser at folk plutselig blir mere engasjerte også.. Digg! :D Men hva med de som ikke vil bli medlem? Hva skal dem gjøre? står ingenting om det på forsiden!!!??? Skjerp dere!!:cool:
  14. Tron Stein Berge

Kamptråd: Alta - Ranheim

NRK!!?? NorskRævaKringkasting har selvfølgelig problemer akkurat nå! :-( :(
Topp