• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Søkeresultater

1. snøhvit

Alta IF i Adeccoligaen

Har ingen som helst problemer med å gratulere dere for å ha kvalifisert dere til adeccospill for 3 gang minst!! Det er dere vel undt etter en bra sesong. Dette fortjener dere og håper dere klarer denne gangen å holde hodet over vann når neste sesongs status skal gjøres opp:) Hadde jo selvsagt...
  2. snøhvit

Resultattipping: HFK - Alta IF

Hfk-Alta 2-2
  3. snøhvit

Resultattipping: Skarp - Alta IF

Alta vinner 2-1
  4. snøhvit

Resultattipping: Alta IF - Drøbak/Frogn

2-2....må gå inn før eller siden
  5. snøhvit

Tabell 2007 / Tabellkonkurranse

1. Lørenskog 2. Follo 3. Alta 4. RBK 2 5. Drøbak/ Frogn 6. Sprint/ Jeløy 7. Mo 8. HFK 9. Skarp 10. TIL 2 11. HIL 12. Åmot 13. Mjølner 14. Mjøndalen
  6. snøhvit

Nye spillere?

Og dere starter lenge før sesongen og roper offisielt om opprykk.......før stallen er klar.......for noen bønder....Klarer dere selv å se det ultrakomiske i det?
  7. snøhvit

God jul

Ønsker dere alle en god og fredfylt jul med myyye god mat og drikke!! :)
  8. snøhvit

Storhall...

Godt at det er noen som er oppe og går her........
  9. snøhvit

Storhall...

Har vel for Faen ikke sagt at det er Altaklima i Hammerfest!!! Er du 7 år? :sint: Noen er født kverulanter og de blir aldri bedre .
  10. snøhvit

Storhall...

Har ikke påstått at det er Alta-klima i Hammerfest, men Alta-klima i forhold til Breidablikk ,om du hadde giddet å lese.....
  11. snøhvit

Storhall...

Joda, man må vel bare takke og bukke over alt men får, men hall hadde nok vært det ideelle når man stikker fingeren i jorda og ser hvor i landet man bor. Der ny-stadion blir anlagt er det" Alta-klima" i forhold til breidablikk som minner mere om Svalbard-klima. Ligger skjermet for den sure...
  12. snøhvit

Slik rykker Alta (fortsatt) opp

Har ikke tenkt å svelge en eneste kamel, all den tid dette var kun tipping og ikke påstander. Jeg svelger derimot unna en del iskaldt pilsnerøl som en liten feiring til av HFK berget plassen uten hjelp utenfra. Skal inrømme at jeg bomma litt der, men var jeg så langt unna? Var det du som på...
  13. snøhvit

Slik rykker Alta (fortsatt) opp

Mener ikke noe vondt med det, men jeg håper ikke Alta rykker opp for deres egen del. Kan ikke huske å ha sett en så dårlig stall samtidig med at økonomien er heller dårlig. Da tenker jeg på tidligere opprykk til 1. div. Leser samtig i avisen at heretter er det ikke bare å stikke sugerøret...
  14. snøhvit

Hammerfest-Alta

Dere må jo bestemme dere for hva det snakkes om her.....Er det snakk om beste lag i Finnmark pr. dags dato eller best i serien!! Som Meatloaf sier/ synger det så pent;2 out of 3 ain'bad
  15. snøhvit

Hammerfest-Alta

Tror det var 323 betalende.
Topp