• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Søkeresultater

1. bio

Resultattipping: Kongsvinger - Alta IF

Dessverre.... Her tror jeg at jeg må tippe 4-1 til Kongsvinger.
  2. bio

Kamptråd: Drøbak/Frogn - Alta IF

Nei - akkurat det var jo faktisk ganske bra da... Strikker du en ny en du da eller? Var jo bare morro å ta en tur da. Gøy med alta-kamp igjen.. Men tror egentlig jeg skal holde meg hjemme framover. Bringer ikke akkurat lykke :)
  3. bio

Kan vi ikke bare ta en tur igjen ganske snart snork?? Og ha med en ny lue til han luringen ved siden av meg...
  4. bio

Det er helt riktig.... Tok en tur på kampen likevel, og det var fullstendig overkjørsel. Dessverre. Synes også det så ok ut de første minuttene, men etter første store sjansen til Drøbak var det bare en vei. 2 i stolpene, brent straffespark og en rekke andre store sjanser. For å ta det...
  5. bio

Tabell 2007 / Tabellkonkurranse

Hmmmm.... Av å lese dette slo det meg at du en gang tidligere Håvard skyldte på meg pga dårlige tipperesultater. Tror heller du må gå litt i deg selv... Dette var skuffende greier.
  6. bio

Jeg kan da vel ikke noe for at jeg er så stor pingle vel.... :)
  7. bio

ÅRETS FØRSTE BORTETUR!!!

Det referatet ble en helt fantastisk sang på den melodien... At ingen har tenkt på det før. TO) Hva skal vi synge istedenfor å heiåheiåheiåhå....?
  8. bio

ÅRETS FØRSTE BORTETUR!!!

Crocen.... Du stiller med DIN bil - nå er jeg lei. Hvis ikke er den snart min! :P
  9. bio

NM: Første runde i cupen

Og ett til nå.... :) Fire mål på rad... Er gutten sin det. hehe
  10. bio

Alta - Rosenborg 2

Bare for å få oppklart ett par ting.... :) Finnes det noen slags avtale mellom Alta og Rbk på noe vis?? Det er en tanke som har slått meg veldig de siste dagene... For det første gir man bort 3 poeng til RBK2 gjennom dårlig innsats på banen. For det andre gir Altas store sønn bort 4 mål til...
  11. bio

Alta - Tromsø

Hehe.... Men det var vel igrunn ikke egnet for avstraffelse av dårlig dømming.
  12. bio

Alta - Tromsø

Tja.... Det skulle vel kunne la seg gjøre det ja :)
  13. bio

Alta - Tromsø

SKANDALE..... Var det Frank??? :P
  14. bio

Alta - Tromsø

Herlig..... Tosiffra nå. Hei igjen til alle forresten :)
  15. bio

[Nyheter] Avdeling 4 2007

Tja.... Eller er det ett holdningsspørsmål?? Få seg en stilling der for å heve lønn og ikke jobbe?? I tilfelle ingen mann for ett lag som Alta.
  16. bio

[Nyheter] Avdeling 4 2007

Jobbe på Ringerike kretsfengsel?? Er da ikke lenge siden jeg så på nyheten de ansatte der ikke ville jobbe pga krangel med ledelsen eller noe sånn. :)
  17. bio

Granerud på vei til Lillestrøm!

En ekte supporter kommer da vel ikke med sånne latterlige betingelser. Skuffa nå...
  18. bio

Granerud på vei til Lillestrøm!

Tydeligvis ingen ekte supporter du da croken.... :P
  19. bio

2. Divisjon, Avd. 4, 2007...

Geografi er vel ikke din sterkeste side Kroken... :) Er vel 3,5 - 4 timer å kjøre fra Lillehammer til Åmot. Lørenskog er 1 time fra hamar ca. Litt over... Ellers blir det vel ett par timer hvertfall til disse andre. Jeg får heller bestille rom i Thomassens Bed & Breakfast ett par kamper...
  20. bio

TENK!!!!!

Er jo en herlig revansj for nedrykket vårt for 2 år siden å få æren av å sende ned både Molde og HamKam. Og ikke minst måten det skjedde på disse to kampene. Men, når det skal sies. Når vi fikk svelget skuffelsen sist, var det jo bare å brette opp armene og gjøre det beste ut av Adeccoligaen...
Topp