• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Søkeresultater

1. B

Randaheim

Vi ønsker overraskelseslaget Randaheim velkommen til adeccoligaen. Alta har visst spilt mot dem. Men de lignet da voldsomt på Ranheim? http://www.nrk.no/video/randaheim_alta/E2BEFCC0CC76BA03/
  2. B

NM Cup

:) Det var iallefall enormt morsomt på tribunen. Vi var omtrent i flertall og jeg har sjelden hatt det så moro som vi hadde det idag. Folkens: Dere gjorde kampen et godt hakk mere minneverdig enn den ville vært "alene" :)
  3. B

Spillertråd: Thomas "Hulken" Andersen

Kudos til sangdepartementet vårt ;)
  4. B

Kamptråd:Alta if-Randaberg 25/4-11, kl.18.00

Huff som dere klager.. :p Det som var utrolig godt å se under kampen var det store antall spillere som viste sine største styrker samtidig. Vegard - Målmaskinen (Men kan score mer) ;) Magnus - Lynvingen (Men kan bli sterkere 1 mot 1) Gauseth - Ballholderen/fordeleren (Men kan gjerne...
  5. B

Alta-KIL 10. april kl 20.00

Moro med dommeren som ikke blåste straffe og så like gjerne blokka skuddet fra frisparket han dømte istedet. :p
  6. B

Nye spillere

En anonym kilde opplyser at Alta ønsker seg en angrepsspiller fra en klubb i Trondheimsregionen. Men av naturlige årsaker kan dette først skje til sommeren. Kommer sikkert med mere info nærmere da, om så skulle bli aktuelt. *ryktespreder* -Men ikke uten grunn :)
  7. B

Nye spillere

Forskjellen er jo i størst grad samarbeidet med Rosenborg. :) Åsmund Bjørkan og Trondheim med alt som hører med kan også være to faktorer.
  8. B

Nye spillere

En for meg troverdig, privat kilde har hevdet at det for Reginiussen står mellom det sportslige i Ranheim og det sosiale i Alta. :) Så får vi håpe det ender riktig :)
  9. B

Nye spillere

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article193581.ece Man får inntrykk av at Reginiussen kun er en signatur unna Ranheim.
  10. B

Kamptråd: Sogndal - Alta

jeg og mener at jeg hørte noen Alta-rop av og til ... :p
  11. B

Kamptråd: Alta IF - Strømmen, 12/9-10, kl.18.00

Åsmund: "Markus! Er det ankelen?" Markus: "Tåa!" Åsmund: "Vi kan bytte den etter kampen" :D
  12. B

Alta IF sång?

Hehe. Fin den! :D
  13. B

Kamptråd: Alta - Glimt

Sofagris: Om du tenker på situasjonen hvor Petter Larsen tilsynelatende pådrar seg skaden hans idag, så kommer det ikke fram av tv-bildene at han blir dyttet. Og ballkontrollen i den situasjonen er så som så. Men ja, kjedelig om det du sier er tilfelle og dommerne går glipp av det eller velger å...
  14. B

Jeg var ikke tilstede i hallen idag. Er som regel geografisk forhindret fra det. :) Blir derfor begrenset til videobildet for hva jeg får med meg. Og det er mulig jeg sliter med dommerkollega-briller siden jeg dømmer fotball selv, men jeg kan faktisk ikke se de helt store feilene han gjorde...
  15. B

Hvorfor dommerjævel idag da? Han klarte seg ok. Problemet var Bodø-drittene.
  16. B

.... Og Bodøpingler som faen ikke tåler å bli sett på engang! Edit: Fader for et suppelag! Jeg klikker!
  17. B

og en dommer som dømmer offside når ballen spilles av glimt :)
  18. B

Det annullerte målet var iallefall korrekt annullert. Det er verre med grisetaklingene, de store personlige feilene vi gjør og Aziz som hadde en god dag på jobben som glimtforsvarer idag :p
  19. B

Kamptråd: Alta - Follo

Akkurat det jeg også tenkte.. :) Men så er det heldigvis hjemmebane på Søndag, da. + at guttene har noe å hevne
  20. B

Kamptråd: TUIL - Alta

Jeg er fornøyd idag bare ikke han nysigningen deres, Bjørn-noe scorer.. =p
Topp