• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Søkeresultater

1. H

Knallhard jobbing i HFK

Danny Sannes..... var ikke det han lille dametrenern som var i Alta for noen år siden?
  2. H

FM - Oppdatering

Da har jeg sendt inn ny informasjon. Takk for nyttige svar :) mvh. MH
  3. H

FM - Oppdatering

Hallo! Jeg er fyren som har oppdarert alta if sin stall til Fotball Manager (det som før var Championship Manager), men jeg har mistet kontakten med de jeg kjenner som spiller på alta så jeg er ikke helt oppdatert lengre. Så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med ett par ting ettersom...
  4. H

Minnetråd

Bra inetiativ Klaus. Som sagt spilte Trond Rune på Alta i oppstartsperioden til juniorlaget, på denne tiden var det ingen fulle årganger og laget hadde få spillere. Trond Rune var blandt de som var på alle treningene og stilte opp på alt. Han spilte ofte ved siden av meg i forsvaret og var på...
  5. H

Forslag til hva som kan bli bedre...

Bedre i duellene forran begge mål. Mer gjennmbruddshissighet. I 1. div i for 2 år siden greide alta sjelden å omsette ballinnhav til skåringer.
  6. H

Spillerbørs fra Strindheim-kampen

Synes Tomas Andersen også fortjener en 6er for denne kampen. Bor i Trondhjemsområde nå så jeg var å så kampen, og Andersen imponerte meg virkelig. Om vi kan si at Ingæle var den beste, så var Andersen den viktigste spilleren i kampen.
  7. H

Alta leder til pause

Var å såg kampen og må si at Alta var helt enorme! Våger meg til å bruke uttrykket klasseforskjell. Alta var nærmere 5 mål enn Strindheim var 1 mål. Vil trekke fram Jørn Hansen, Thomas Andersen og Stian Ingæle som dagens Altagutter.
  8. H

Den ultimate lagoppstillingen til t.dalen

Begynnte nu virkelig å lure på om vi var begynnt å diskutere lagoppstillingen til et dårlig 3. divisjonslag...
  9. H

Tippekonkurranse Alta - Harstad

Synes jeg føler på den største tanna at det blir 4-0 seier..;-)
  10. H

Forsvaret??

Sv: [sitat]hehe...e ikke så negativ, men det blir nok dessverre for høyt nivå får han Henriksen. Han må ikke slippe opp på ett høyere nivå enn 5. div. Alta kan jo ende opp med å pådra seg mange røde kort hvis han slipp til! :) Må ikke du være usakelig her, katti har æ noen gang fått rødt...
  11. H

Forsvaret??

Nå nå, ikke så negativ ;) men køddet jo bare da
  12. H

Forsvaret??

Hva med han der Marius Henriksen som var innom B-laget noen år? ;-)
  13. H

Alta2-Kauto

Sv: Alta2-Kauto [sitat]Kauto kan være glad de gikk av banen uten Røde kort, de vartet opp med organisert grisespill i perioder! Det er jo vanlig fra den kanten da..
  14. H

Kommentar til Skarp-kampen

Jeg kan skrive under på at også TIL spillerne har vært litt ute etter kamper i år. Ingen vits å ta seg selv så høytidelig bare fordi man spiller helt oppi 2. divisjon.
  15. H

Kommentar til Skarp-kampen

Alta if har i alle kampene jeg har sett dem i år vist at de ikke er så god som de har vært de 2 siste årene. Slik alta spiller nå er de avhengig av enkeltmannsprestasjoner for å lykkes, og det fungerer dårlig når motstanderlaget er i gjennomsnitt 20cm høyere og 15 kg tyngre enn Altaspillerne...
  16. H

Så god kunne Alta vært

Var nettopp på Alfheim å så et fyrverkeri av en fotballkamp, sentralt i festen var to Finnmarkinger, såklart Gamst og Lars iver. Kom til å tenke på hvordan Alta ville sett ut om de hadde hatt alle de beste fra Finnmark og Nord-Troms å velge av. Et lite forslag: C.Nilsen M...
  17. H

Serieåpning for rekruttlaget

Jo, hadde vært arti om man enda spilte der.. *sukk*
  18. H

Tipp 3 divisjon 2004

Sån blir det: 1. Bossekop 2. Båtsfjord 3. Alta 2 4. Hfk 5. Kirkenes 6. Sørøy/Glimt 7. Kautokeino 8. Porsanger 9. Tverrelvdalen 10. Rafsbotn 11. Polarstjernen 12. Norild
  19. H

Ikke saa fotballfaglig...

Altas kjekkeste i år må jo bare være Kåven ;)
  20. H

Tippe-konkurranse

det blir 1-0 til alta. målet kommer av vasashaug. Sann mitt ord!!
Topp