• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Søkeresultater

1. Tony Adams

Kamptråd: Hødd - Alta

Bare sånn for ordens skyld slik at dette ikke blir så veldig kjedelig lesning for alle andre, så heter jeg Goggen, det er IKKE et kallenavn. Og jeg var i norsktimene på Breilia skole, en skole vi alle er stolte over. Ha en fin kveld Johanne.
  2. Tony Adams

Norsktimene ? Goggis og Johanne er vel omtrent det samme i norsk :) Det er stor forskjell på og si aldri enn og sverge, men det vet vel ikke du, da er du jo unnskyldt HM) Kos og klem Johnanne....
  3. Tony Adams

Hei Johanne, du tar no litt i når du skriver at jeg sverget på og ikke komme tilbake, nå her jeg nå ikke vært så mye innom akkurat heller, men måtte bare fortelle om gevinsten, og vise dere at jeg tro på Alta, ellers hadde jeg nok ikke satset 300 kr borte på dem. Hva hadde du tippet foran denne...
  4. Tony Adams

Gratulerer Alta og takk for at dere scoret og vant slik at jeg fikk med meg nesten 13 000 kr. Her er kupongen min : Innsats: 300.00 NOK System spill: Akkumulator (4) Mulig gevinst: 12859.56 NOK 2 1 / X / 2 Il Hodd - Alta Adeccoligaen 2008-07-20 18:00 4.90 won 2 1 / X / 2...
  5. Tony Adams

Kamptråd: Kongsvinger - Alta IF

Lykke til med kampen i dag, og lykke til med sesongen. Hilsen maskoten deres :)
  6. Tony Adams

Mo - Alta

Herlig folkens, helgen er berget når Alta har tapt, det er jo sååå morsomt å se hvor høyt oppe dere er hver gang dere har vunnet en kamp, for så og falle i fraukjelleren helgen etter. Jeg hadde selvsagt tippet på Mo på oddsen, og da mangler jeg kun Eidsvold i morgen søndag, så er jeg 47 tusen...
  7. Tony Adams

Bra jobba gutta!!

Ha ha ha, så der dreit du på draget igjen, hun er IKKE ( heldigvis ) en Arltagokk, det er jo de færreste der inne i bygda, for de fleste er jo tilfløttere ho ho. Så høyt oppe dere er etter en gevinst mot et bunnlag som kommer fra 3 div. Og dere som skulle vinne serien, nei ikke med det laget...
  8. Tony Adams

Bra jobba gutta!!

Så lenge varte det før en måtte komme med noe så barnslig som dette, som igjen overhodet ikke har noe med fotballen og gjøre, syntes faktisk folk hadde vært flinke fram til nå da, men så måtte det jo da også komme fra en Altaværing, tenk så mye det betyr og slå naboene og hvor skoen ellers...
  9. Tony Adams

Resultattipping: Alta IF - Hammerfest FK

Helt Enig Håvard, det blir nok ikke det samme resultatet som i treningskampen, det fikk man jo et svar på i cup kampen :D , men Alta på hjemmebane og langt fra opprykksplassen så dunker de nok til med kubjeller og langskudd og vinner så klart som 3 - 1 over Hammerfest denne gangen, men så...
  10. Tony Adams

Resultattipping: Gjøvik/Lyn - Alta

Jeg tipper 2 - 2
  11. Tony Adams

Goggen til Portsmouth ???

Ja Rattle det hadde jo vært morsomt for Tony, han har jo litt erfaring, men har dere tatt en titt på nye Emirates stadion, dit skal jeg og ikke til Portsmouth. http://www.liverpoolpictorial.co.uk/emirates7/index.html Det blir litt av en bane, gleder meg allerede til Premier League starter...
  12. Tony Adams

Alta - Steigen

Svært kor amper du var i kveld, har dere tapt eller???? Jeg har da ikke nevnt Alta i en setning i innlegget mitt, men hvis du tok det til deg, så føler du deg vel skyldig... Jeg sa faktisk at jeg egentlig ikke liker dette med 2 lagene i det hele tatt, og at det har forekommet før i Finnmark...
  13. Tony Adams

Alta - Steigen

Det er vel ikke helt riktig det du skriver Crocuta, greit at Ham Kam har to kamper i dag, men de stiller vel med noen juniorer og A lags spiller Hai Lam, og den yngset på laget er 15 år, men HFK har jo også 15 - 16 åringer på laget. Jeg er også enig i at det er noe dritt med 2 lagene, men det...
  14. Tony Adams

VM tips

Unibeth 15 på Sverige x 20 på Elfenbenskysten
  15. Tony Adams

VM tips

Hei fotballfolk, en liten adspredelse i disse VM dager. Hvis denne tråden er utenom hva som er innfor reglene her inne er det bare og slette den. Jeg skulle bare fortelle at jeg hadde en morsom odds til lørdagen hvis noen har råd og kaste bort en hundrings. Sverige og Elfenbenskysten får...
  16. Tony Adams

Resultattipping: Alta IF - Steigen

Jeg er ikke sikker på hvor mye Alta vinner, men jeg er sikker på at Steigen ikke scorer mål, så jeg tipper 9 - 0
  17. Tony Adams

Resultattipping: Ull/Kisa - Alta

Beklager men denne gangen tror jeg Ull/Kisa blir for sterke og vinner hele 4 - 2
  18. Tony Adams

Hammerfest nye stadion

Nei pr. dato er det vel ingen av oss som trenger tribuner med plass til 2000 pers, men når man først bygger er det vel lurt for en gang skyld og tenke fremover. Ommrådet kan jo også brukes til eks. konsrter etc, da kan det jo være godt og ha god plass, ikke sant Per ?
  19. Tony Adams

Hammerfest nye stadion

Ja jeg syntes også det virket kostbart, men det blir jo med undervarme, moderne garderobefasiliteter, kraftige lys, media tårn, tribunedel til ca 1900 pers osv osv. Den skal ligge ved siden av der gressbanen i Hammerfest ligger idag, ikke på Breidablikk. Slike annlegg koster vel antakelig...
Topp