• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Søkeresultater

1. Tony Adams

VM tips

Hei fotballfolk, en liten adspredelse i disse VM dager. Hvis denne tråden er utenom hva som er innfor reglene her inne er det bare og slette den. Jeg skulle bare fortelle at jeg hadde en morsom odds til lørdagen hvis noen har råd og kaste bort en hundrings. Sverige og Elfenbenskysten får...
  2. Tony Adams

Hammerfest nye stadion

Hva syntes våre kjære naboer om utkastet til vårt mulige nye stadion ? Jeg personlig syntes summen høres svimlende ut, men hvorfor ikke smi mens pengene sitter løst i gassbyen, dette kan gi et stort løft for fotballen. http://www.sjeik.no/index.php?option=com_content&task=view&id=209&Itemid=1...
  3. Tony Adams

Tippekonkurranse Tønsberg - Alta

Skjønner at snart ingen vil tippe lenger med disse resultatene, men siden ingen har startet tråden og jeg reiser til Oslo i morgen, så tar jeg meg den frihet ;) Jeg tipper 2 - 2 i denne kampen, lykke til :cool:
  4. Tony Adams

Tippekonkurranse Alta - Godset

Jeg tar sjansen å starter tråde siden ingen andre har det, og dermed er jeg den første og eneste som tipper rett denne gangen. Alta vinner 3 - 1, så er alle glade og fornøyde, og opptimismen er tilbake TO)
  5. Tony Adams

Bibliotekklubben Steinberget

TN) Kjære Alta if supportere, ja hvis dere kan kalle dere det, for meg hørtes det ut som om dere var på et bibliotek, hyssssj. Dette var skuffende greier gutter, dere burde virkelig gå hjem å skjemmes TN) det er faktisk mer liv i bingolokalene enn det var av dere på tribunen, jeg måtte...
  6. Tony Adams

Jan Egil Brekke

Så nå er Jan Egil Brekke klar for Alta if, dette må forsterke stallen meget, et løft for klubben som sårt trenger slike spillere med erfaring. :klapp:
  7. Tony Adams

Hilsen

Hei fotballvenner, sender en hilsen til alle dere fra varme Spania. Her er det bading og shopping hele dagen, men lite fotball. Super seier over TIL, dette er bare og foolge opp til helgen. :klapp: Staa paa, saa hoores vi om 11 dager, TO) Goggen fra Finnmarks vakreste og eneste by...
  8. Tony Adams

Hugo Vian

Sven Hugo Vian Hvor er forresten Sven Hugo Vian, den eminente spiller som dominerte for Alta tidligere ? Forsterkninger.....................
  9. Tony Adams

Quis

Hei er det noen fotballkjenner som klarer denne vanskelige quis`n ? Nevn fire Premier League-manager som har spilt obilgatoriske kamper for klubbene de nå er sjefer i (per 1. februar 2005) ? Sporty eller.....:D
  10. Tony Adams

Så er seongen snart i gang, er dette nye Alta ?

Lykke til med ny stadion :)
  11. Tony Adams

Gratulasjonsinnlegg for Altas opprykk til 1 div.

Jeg starter herved en tråd som heter gratulasjonsinnlegg, og la meg være den første til å gratulere Altas fotballgutter og Roger Finjord med opprykk til 1 div. Jeg var en av dem som hadde tru på dokker før serien startet, under den vanskelige perioden, og selvsagt nå på slutten. Nå begynner...
  12. Tony Adams

Tippekonnkurransen ?

Hei alle fotballgærninger, er tilbake Praha, og det var IKKE jeg som kastet granaten i hovedgaten der, men jeg var ikke langt unna. Nok om det, skal det ikke være den høytidlige tippingen før helgens kamp mot Strindheim borte ? Jeg venter litt slik at jeg kan få prikket inn rett resultat...
  13. Tony Adams

Hvordan går det på Alna bru ?

:D:D:D:D Nå må dere snart få fingern ut inne i Finnmarks største by, jeg trodde det var liv der inne helt til jeg kom over denne artikkelen. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_finnmark/3948534.html God sommer, nå drar jeg til Praha, hvor jeg tror det er mer liv [cool]
  14. Tony Adams

Skarp - Alta odds..................

Jeg syntes Alta har meget god odds borte mot Skarp, noe jeg igjen vil satse på, men er ikke så sikker etter de forsmedelige tapene. Penger er ikke alt, man jaggu morsomt når man vinner, 2,10 hos Unibeth. Jeg satser ikke huset, men noen hundrelapper går greit.[cool]
  15. Tony Adams

Porsanger - Hammerfest

Ikke dårlig av HFKs unge nye mannskap å vinne hele 6 - 1 borte mot PFK.
  16. Tony Adams

Glimt - TIL ?

Hei folkens, hva tror dere om storkampen til helgen mellom Glimt og TIL ? Det er jo veldig fristende og satse noen kroner på TIL som er i siget etter storkampen, men jeg er litt redd for at et velspillende lag som Glimt på Aspmyra kanskje setter skapet på plass for Tromsøgutan. Ser at...
  17. Tony Adams

Les hva Tromsøtreneren sier

http://www.dagbladet.no/sport/2004/05/08/397826.html Ikke verst sagt :)
  18. Tony Adams

HFK vant i Kauto

Dette må jeg innrømme at jeg ikke hadde ventet etter den vedrøvelige kampen mot KIF. Meget bra å vinne 5 - 1 borte mot Kauto. Og samtidig gratulerer jeg Alta if med solid seier over Salangen borte, det var den første av 5 kamper jeg fikk i på oddsen i dag og i morra.
  19. Tony Adams

Ser i Altaposten at......

Alta if har fått mail fra Bryne Fotballklubb om at deres klubb blir brukt som eksempel på økonomisk vannskjødsel, det er jo nesten så man kan le seg ihjel. Hvorfor henge ut andre klubber når man har en verre situasjon i egen klubb ? Det hører jo også med i mailen at Bryne har rettet opp denne...
  20. Tony Adams

Godt Nyttår !

Godt Nyttår til alle fotballfolk, håper det nye året blir bedre enn det gamle på alle fronter. Kos dere med mat og drikke, men svelg ikke for mye da kan det stikke. Husk det kommer en dag i morgen, da kan det være tungt å bære sorgen.
Topp