• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Søkeresultater

1. M

Kamptråd: Sarpsborg 08 - Alta [TV-kamp]

vil bare opplyse om at stadion er solgt ut, og turen til sarpsborg definitivt ikke er verdt pengene dersom dere ikke har billett! Men for all del, hvis dere først tar turen, så er dere hjertelig velkommen til opprykksfest på torget! SARPSBORG 08!
  2. M

Sarpsborg 08 - Alta IF

haha, ops! mente selvfølgelig destruktivt :cool: Vanskeligheter med å konsentrere meg etter 94 minutters "Vi er alta - GUL OG BLÅ" ;) Men uansett; Dere tar bra poeng med spillestilen deres, og legger ned en jævla god arbeidsinnsats.. Underholdene er det ikke
  3. M

Sarpsborg 08 - Alta IF

Hvem på Sarpsborg mener du har kasta seg forresten? Amankwa lå vel mer på det nydelige kunstgressteppet enn han sto?
  4. M

Sarpsborg 08 - Alta IF

Hva hel.. er det du snakker om? Dere spiller konstruktiv møkka/grisefotball, og skulle hatt langt flere kort enn hva tilfelle ble! Skal bli jævlig artig å se dere uten Braaten neste år! Nedrykk 2010? og den supportergjengen deres må være den mest latterlige tapergjengen som noen gang har entret...
  5. M

Sarpsborg 08 - Alta IF

Lykke til! Har trua på en underholdene og spennende kamp mellom 2 av formlagene i adecco'n! Satser på at alle poengene blir igjen i Sarpsborg!
  6. M

Noen tanker etter sesongen 2008

jeg får vel bare gratulere med et nytt år i adeccoligaen. Det var sterkt av dere å klatre over nedrykksstreken, men jeg kan ikke si dere spiller veldig god fotball.. Mot blant annet Sarpsborg Sparta la dere ned en eventyrlig innsats, og fortjente alle 3.poengene.. Sparta sin innsats vil jeg ikke...
  7. M

Resultattipping: Alta - Hødd

ikke for å skuffe, men sparta vinner 4-0 idag, og Alta rykker ned :) Sparta har ikke tapt på eget gress siden Juli btw, mot Hønefoss.. det var i den perioden jeg nettopp nevnte.. når sparta slet med å skåre mål. menmen, lykke til ;)
  8. M

vet ikke hvem som eide den kampen jeg? det var en periode hvor ballen ikke ville i mål, selvom sparta somregel eide kampene. ser man på formtabellen siste 7-8 kampene ligger sarpsborg på 3.plass ;) backene deres kommer til å bli kjørt no så sykt av weckström og Makhtar, den afrikanske...
  9. M

dere har ikke noe å spille for etter kampene idag dere heller :D kamp mellom to dritt lag som ikke har noe å spille for, som begge har rykka ned... HM) kan bli virkelig interesant :2)
  10. M

Resultattipping: Sarpsborg - Alta

Sarpsborg ingenting å spille for? vel.. så har det seg sånn at de er veldig interesert i 8.ende plassen da, som gir halv mill kroner ekstra. plassen har vel vært sikra en stund å? hvor sannsynlig ville det vært at f.eks dere tok fullpott resten av kampene? :P menmen, kampen i finnmarkshallen...
Topp