• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Søkeresultater

1. Tron Stein Berge

Kamper på nett-tv?

Har ikke fått med meg hvordan det blir med sending av kamper på nett denne sesongen, noen som kan informere meg?? :-)
  2. Tron Stein Berge

Tippeligamanager 2012

Da har jeg lagret mitt lag og lagd privatligaen "Steinberget" som vanlig :-) Sleng dere med og slå meg i år også :-)
  3. Tron Stein Berge

Billig tur til Ranheimkampen!!

Har en bil stående i Alta som jeg skulle hatt nedover til Trondheim.. Hvis noen har lyst å kjøre den nedover og fly hjem hadde jeg blitt veldig glad!!;) Skal selv hente enda en bil i lofoten den 20, så det er mulig og møtes ved bognes for å kjøre sammen nedover hvis det er ønskelig...
  4. Tron Stein Berge

Hva skjer med klubben vår!?

Må desverre si meg litt enig i Frank Halvorsens skriverier i dag.. http://www.altaposten.no/lokalt/Alta_IF_fotball/article372474.ece Tror at det er på tide med litt forandringer i klubben hvis man skal få skuta på rett kjøl.. Om det betyr at noen skal si fra seg stillingen sin, eller om...
  5. Tron Stein Berge

Bortekamp mot Ranheim anyone!?

Da har jeg fått ferie og ordna tur til Trondheim Søndag 2 Mai for og se kampen mot Ranheim.PK) Er det noen andre som vet dem skal på den kampen?:klapp::klapp::klapp::klapp:
  6. Tron Stein Berge

Tv-kamp på City scene!!

Tirsdagens tv-sendte oppgjør mellom Kongsvinger og Alta vil bli sendt på storskjerm på City scene! Håper så mange som mulig møter opp og lager "tribunestemning" !!:klapp:
  7. Tron Stein Berge

Støtteaksjon for Alta IF!

Håper så mange som mulig blir med på denne aksjonen og kan avse noen kroner hver måned, så vi kan fortsette å se kamper på høyt nivå her i Alta! Kontonummeret vi bruker er : 1202.56.45233 Vi har allerede fått våre første støttespillere, Crocuta var aller først ute og han oppfordrer alle...
  8. Tron Stein Berge

LEILIGHET/MØBLER

Vi trenger hjelp til å skaffe leilighet og møbler til våre to Bergensere! Alle som sitter på en leilighet eller vet om noe oppfordres til å ta kontakt med meg så fort som mulig. Alt av møbler og diverse er også ønskelig. Yaw og Misje vil gjerne flytte ut av studenthyblene så fort som...
  9. Tron Stein Berge

Første hjemmekamp!

Er det noen som har forslag/ideer til aktiviteter for Steinberget dagene før første hjemmekamp 5 April?? Vi må vel skape litt liv og stemning i sentrum både lørdag og søndag!? Alle forslag taes imot med takk!Bare fyr løs!!:2) HEIA ALTA!!!TO) HEIA ALTA!!PK) HEIA ALTA!!:klapp:
  10. Tron Stein Berge

Julebord! Meld deg på her

Denne tråden er til for å kunne ta imot påmeldinger til julebordet og for å svare på evt spørsmål. Så bare hiv dere på og bli med på fest:2)TO)
Topp