• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Søkeresultater

1. Jan S

Overganger - Alta IF

Mo er alt for fysisk veik og pinglat, det er mer baller i Balto hva fysikk angår. :) To stoppere og en til keeper må vi ha ,og gjerne noen på venstre siden!
  2. Jan S

Da er en overgang fra Alta IF til Bodø Glimt bekreftet.

Leser på hjemmesiden til Altaposten at B/G har fått napp i Vegard Braathen. Da har vi mistet våre to beste spillere på hver sin ende av banen til nettpp B/G. Synes personlig at det er synd at de blir å spille for et konkurerende lag, selv om jeg skjønner at det er et større lag på alle mulige...
  3. Jan S

Spillertråd: Martin Norbye

Ser på altapostens nettside at Martin Norbye melder retur til Alta for 2012 sesongen. Gledelig lesing, og ønsker lynvingen velkommen hjem! :) http://www.altaposten.no/lokalt/article501716.ece
  4. Jan S

Vi rykker ikke opp til neste år...

Fysj for en stygg tråd... Hvem vi havner i divisjon med visst vi rykker ned? Det er rivende likegyldig hvilket lak vi evt møter i 2.div, fordi det er 9kamper igjen og vi skal klare dette!
  5. Jan S

Spillertråd: Trond Fredrik Ludvigsen

Såpass.. Fikk en umiddelbar følelse for at motivasjonen for videre satsing er noe dalende, men håper han får en fin tid i Alta, som kan tilføye han lysta til å avslutte med stil i Alta drakta.
  6. Jan S

Såvitt jeg er bekjent så er han hurtig og sterk. Er ikke sikker på avslutningsegenskapene hans, men det er bra at vi kan bruke han både som spiss og kant. Men som Håvard antyder så kan det se ut som at Trond Fredrik har hatt noe skadeproblemer, og det er viktig at han får tid på å spille seg...
  7. Jan S

Hold nu de der quizene under en annen tråd.. Håvard administrator, stabilisator eller hva du nå er burde vite bedre! Nu skal vi glede oss at en av Altas mest profilerte spillere gjennom tiden er kommet hjem, og det i en alder av bare 29 år. Har enda mange fine år forran seg som fotballspiller :)...
  8. Jan S

Spillertråd: Sega

Kjennen at jeg blir litt irritert av å tenke på dette. Alta IF bør ha en verdig ertstatter, og det rimelig kjapt.. Visst ikke så frykter jeg nedrykk. Samarbeid er i min verden en definisjon på at to eller flere parter samarbeider, slik at partene skal komme best mulig ut av dette på et eller...
  9. Jan S

Interesse for chartertur til Kr.sand?

Venter i spenning på hva som kommer ut av denne tråden.. Kan høres spennende nokk ut dette, men pris osv betyr en del for meg :)
  10. Jan S

Kamptråd: 4.runde.NM cupen: Alta if vs.Tromsø il

Jeg husker at i etterkant av denne kampen leste rundt omkring i diverse nasjonale medier at dette var rundens store overraskelse.. Men jeg var ikke overrasket i det hele tatt!! Vi har et godt lag, og har godt grep på TIL føler jeg så dette var i mine øyner slettes ikke noen bombe! :)
  11. Jan S

Silly season 2011

Dæææven dem skal være god det som blir henta inn!!!!!
  12. Jan S

Årets draktauksjon

Da må du følge med :P
  13. Jan S

Nye spillere

Synes det er viktig det du sier om at TIL kan gi noe tilbake. Håper Mats spiller i Alta drakta neste sesong, men er usikker på Hans Norbye? Så han for et par sesonger siden i et par kamper, hadde hørt mye om hans fart osv, men ble den gang da iallefall skuffet over det jeg så. Hva vet du...
  14. Jan S

Spillere 2011

Liten luring du?? :)
  15. Jan S

Kamptråd: Alta - Løv Ham

Gauseth var på banen i pausen med hjelm på.. Så han var vell ikke 100 % enda. Synes vi hadde en god keeper i dag, Vasilev må bli mer forsiktig med tanke på tilbakespill og pasninger i forsvar, Dio er mye av og på, Magnus kom seg utover i 2.omgang, Idris må få ballen fremover istedet for å kjæle...
  16. Jan S

Facebook gruppe!?

Du har kanskje ikke søkt?
  17. Jan S

Kamptråd: Alta - Glimt

Helt enig i det du skriver..
  18. Jan S

Kamptråd: Alta - Glimt

Akkurat kommet meg hjem etter kamp... Badsmiley.. Var du på kampen? Det var en av de dårligste dommerprestasjoner som er gjort i Finnmarkshallen.. Og jeg trur jeg har mange med meg når jeg sier det. Det er nå en ting.. Det andre er at jeg hadde faktisk bitte litt sansen for Bodø Glimt.. Men det...
  19. Jan S

Ny prøvespiller denne uken

Ok nå vet vi om ny spiller, hvem er det og hvor har han spilt før..
  20. Jan S

Lederne takker for seg

Det har vell vært klart i allefall noen uker, før jeg tok ferie hørte jeg det. Men først nå det ble offentliggjort. Kan skjønne godt at det må være en utrulig tung jobb disse to har hatt. Det å kjempe hver sesong mot konkursspøkelset.. Grett jeg er utrulig glad i fotball og Alta IF, men trur...
Topp