• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Søkeresultater

1. duracellkanin

Alta - TIL - Nrk

Ser at Nrk etterlyser tips om puber eller lignende hvor både supporterne og spillerne bruker å samles. Lurer på om vi burde få til en samling dagen før kamp på Barila eller Han Skjenke, og så inviterer vi Isberget og Alta-spillerne til å komme, også gjerne spiller til TIL,- selvom spillerne IKKE...
  2. duracellkanin

Medlemskap 2011

Jeg tillater meg å etterlyse hvor jeg kan finne kontornr til Steinberget eller få tegnet medlemskapet for 2011 ?? Noen som vet :) og få kjøpt sesongkort for 2011 ? Det med kontornr til Steinberget og det å tegne seg som medlem burde vel strengt tatt vært lagt ut på ei egen side ( underside )...
  3. duracellkanin

Jay Harris

Engelskmannen Jay Harris har signert kontrakt med Alta, han spiller midtstopper. Kanskje denne signeringen vil gjøre susen mot Glimt til helga ? Eller ? http://www.altaposten.no/lokalt/nyheter/article384502.ece Welcome to Altaif :)
  4. duracellkanin

Tar det med rota - før det utvikler seg

Det er en ting jeg vil ta opp, før det blir et stort problem, derfor skriver jeg denne posten. Jeg reagerte igår på to ting, for det første på at enkelte medlemmer i Steinberget står å sender syrlige / spydige kommentarer til andre medlemmer på tribuna under kamp, og slik jeg oppfattet det ut...
  5. duracellkanin

Bjørkans blogg

Alle har sikkert fått med seg at Bjørkan blogger på Altaif.no,- noe jeg personlig setter stor pris på, og jeg leser alt han skriver. Jeg tenkte idag, at siden det er seriestart på hjemmebane idag mot Sogndal, så var inne selvfølgelig å leste hva Aasmund hadde skrevet i forkant av denne kampen...
  6. duracellkanin

Supportereffekter i år

Tar sjansen å starte denne tråden, har ikke sett andre har gjort det før meg :) Lurer på hvordan det blir med supporter effekter iår ? Storflagg ? tromme ? Vi må ha action på kampene iår :) En annen ting, tillater meg å nevne det her også, hvor mange medlemmer har vi ? Altså betalte pr. dags...
  7. duracellkanin

Christian Gauseth

Ser at Christian Gauseth x Moldespiller, skal spille for Alta mot Glimt idag, kommer fra Bryne FK, dem er blitt enig om størrelsen på kontrkaten, så det ser ut til at han signerer etter kampslutt idag for Alta. Velkommen skal du være :) :klapp...
  8. duracellkanin

Kontigent for 2010

Jeg har etterlyst tidligere svar på hva kontigenten er for medlemskapet i Steinberget for 2010, noe som har svaret på det ? Og når starter salget av sesongkortene ? Jeg må nesten ta dette opp, siden det ikke er så veldig lenge igjen til seriestart, og tiden flyr fort,- og jeg vil gjerne betale...
  9. duracellkanin

Opprykk - blitt galen eller?

Ser idag at det står en hel artikkel om Altaif, visstnok er det fiskeriminster Helga P som har fått den i stand, siden hun er gjesteredaktør.....Men, selvfølgelig var det god Altaif reklame til tusen fra flere spillere også. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2696778.ece
  10. duracellkanin

Spillertråd: Haukur Pall Sigurdsson

Ser nå at Altaif har signert den Islandske spilleren Haukur Pall Sigurdsson, blir med troppen mot KIL på tirsdag :) Spennende valg og blir spennende å se han i kamp. Han spillt på det Islandske landslaget U19 og U21, og han kommer fra klubben Trottur...
  11. duracellkanin

GOD JUL OG ETT GODT NYTT ÅR

Jeg vil ønske alle i Steinberget ei riktig god og fredfull jul og et riktig godt nytt år i 2009..... Nå reiser jeg bort i vel 4 uker til syden og skal nyte sol og varme :) og kose meg på stranden..... Masse gode klemmer fra meg !!!
  12. duracellkanin

Ny sang

Alle som har vært i Hammerfest på kamp, så vi hørt sangen "Finnmarks stolthet, det er HFK det" osv osv.....HM) Foreslår vi døper den sangen om: "Norges stolthet det er Alta det" :2)TO) melodien den kan vi, og den har vi i hodet, burde blir bra på kampene til neste år.... Si no ja da :D
  13. duracellkanin

Kamptråd Løv-Ham - Alta

Ja, gutter og jenter, nå er det kun 52 min til kampstart i Bergen for guttene:))) og siste seriekamp :) Får håpe dette går lett veien og samme med jentene våre som også spiller idag mot Borgen for opprykk til 1.div.
  14. duracellkanin

Resultattipping: Sandnes Ulf - Alta

NÅ er det bare noen dager til Alta møter Sandnes Ulf borte. Alta har spilt nå 3 veldig gode kamper, og sist ble det sier 4-1 mot Bryne..... Så hvordan tror det dere går til helga borte mot Sandnes Ulf?? TO):klapp:
  15. duracellkanin

Unnskyld

Jeg vil beklage sååååå enormt masse at jeg tok feil, da jeg trodde at Steinberget ikke hadde tatt kontakt med Blåhvalane fra Sandefjord, det var min tabbe, og jeg vil unnskylde sååå mye hvis styret i Steinbergetføler seg støtt av mine innlegg her på forumet, jeg vil ikke styret noe galt eller...
  16. duracellkanin

Album : Bilde 02.08.08

17. duracellkanin

Samling imorgen kveld??

Kan flest mulig komme ut imorgen kveld på Barila?? Da Blåhvalane vil ha ei samling og møte oss, da dem i 2005 ikke fikk møtt noen av oss når dem var her.....PLEASE!! Kan dere ikke komme? Så tar vi imot dem med åpne armer og er hyggelig, og så får vi en hyggelig og fin kveld alle sammen.....vi...
  18. duracellkanin

Overnatting i Alta

Kan ikke webansvarlig legge ut ei egen side om hoteller, moteller og campingplasser her i Alta, med navn og tlfnr til dem? Grunnen til at jeg ber om dette, og spør om dette, er at jeg registerer på siden til Sandefjord så står det at det kun er 2 muligheter for overnatting her i byen, og det...
  19. duracellkanin

Bodøtur

Er det noen i Steinberget som kan tenke seg en tur til Bodø for å se cupkampen B/G - Altaif den 02.07.08 ??? Jeg for min del står å vurdere å kjøre nedover, kjører da over Kiruna og Narvik...... :) Overnatting får jeg da,kan bo hos min bror som bor like utafor byen. Man må regne med ca 12...
  20. duracellkanin

Ringte Brekke

Jeg tok igår kveld å ringte til Jan Egil Brekke, håpet å kunne bidra med noen oppløftende og positive ord, etter helgas tap....Håper Jan Egil satte pris på at jeg ringte....og jeg fikk mye bedre inntrykk av hva laget sliter med, og hvordan han følte det..... Stå på Alta if med Jan Egil...
Topp