• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Søkeresultater

1. J

Kongsvinger - Alta IF

Ikke lenge til kampstart nå (bare en liten uke) så da er det vel på tide med en liten matchtråd! En kamp som opprykksjagende Kongsvinger selvfølgelig skal vinne helt greit, selv uten Tom Nordlie. Å hva passer oss bedre enn at alle forventer at vi taper? :rolleyes: Jeg kan allerede se...
  2. J

Alta IF - Ham Kam

Sesongens viktigste kamp hittil. Seier betyr at vi fremdeles er med i kampen om playoff mine damer og herrer. Uavgjort og tap er ikke et alternativ i dag. Med tanke på at vi har flere hjemmekamper til høsten som skal gi 3 poeng (Skeid, Notodden, Mjøndalen, Nybergsund) så er denne ekstra...
  3. J

Isak Ole Hætta sin tråd

2 Spørsmål : 1-) Når går kontrakten hans med Alta IF ut? 2-) Hva er Isak Ole Hætta god på? Det taktiske (haha) eller tar han seg mer av den mentale biten? Eller er det noe annet han er faglig dyktig på? Noen som er villige til å hjelpe en stakkar i Oslo som ikke vet?HM) Jolly
  4. J

Drakt!

Er det mulig å få fatt i drakten uten reklame fra allverdens småsponsorer rundt omkring i Alta? Nekter å gå rundt som en reklameplakat for bedrifter som er så gjerrige at det gjør vondt ... :rolleyes: Jolly
  5. J

Sitte eller stå?

Limer inn følgende fra forsiden : "Steinberget har fått plassering ved siden av Alta IF-sponsorer. Det vil si fra midten og ut mot hovedinngangen, ergo samme plassering i år som i fjor. Vi har tre rader med stoler nedenfra og opp" En stund siden jeg har vært på kamp i hallen naturlig nok...
  6. J

Stemningsrapport fra Gjemselund!

Tja hva skal man si om oppmøtet? 6 stykk med Alta-følelser er ikke særlig imponerende (mange flere hadde meldt sin ankomst men sviktet pga været), men de som var der beit godt ifra seg:klapp: Ååå det e Alta IF Alta IF e størst Vi e bæst i norges land Ja det syng vi alle mann :2) Har vel...
  7. J

Ove Jørstad RIP

En av tidenes Alta legender er gått så altfor tidlig bort. Ove var vel en av hovedgrunnene til at jeg dro til Aronnes som liten pjokk. En fantastisk spiller med sin blendende teknikk og spillerforståelse. Ove vil bli savnet .. Hvil i fred. Jolly
  8. J

Sjokkerende nyheter!!!

Tulla ;) Bare så stille på forumet så må skrive en sånn overskrift om noen skal gidde å ta turen inn på tråden .. Så .. Er Alta klar for sesongen? Trenger vi flere spillere? Scorer David 40 mål kommende sesong? Vi kommer til å ligge i toppen, dvs blant de 4 beste.. men jeg tror vi...
  9. J

Er vel bare å gratulere Alta IF's styre...

.. med nok en gang å gjøre en komplett udugelig jobb . Denne gangen gjelder det Andreas Granerud. Har som kjent gått til Notodden der han skal bli de 2 neste årene. Jeje lykke til å alt det der :P Siden gutten er under en hvis alder så kan Alta IF få utdanningskompensasjon for Andreas...
  10. J

Tor Mattis Kåven

Hva er en kontrakt Kåven? Tenk deg om... :rolleyes: Du kan ikke bare stikke fra Alta når det passer deg og skaffe deg jobb og leilighet et annet sted FØR kontrakten er ordnet. Sånn det er nå så har du fremdeles ett år igjen. :confused: ? http://www.altaposten.no/sport/article72968.ece...
  11. J

Stadion

http://www.altaposten.no/kultur/article72792.ece Her skal altså Alta IF OG Bul bygge nye anlegg for sine lag. Å det i den bittelille byen Alta! :rolleyes: Målet til Alta er å etablere seg i 1 div og målet til Bul er vel å etablere seg i 2 div. Jeg kan garantere at ikke noe av det skjer før...
  12. J

Håndballguttene !!

Tenkte kanskje de kunne få sin egen tråd på forumet om admin godtar det :) Gutta tok sin andre strake hjemmeseier med 37-24 over Nornen i helgen dermed kan kanskje kontrakten berges selv om det så veldig mørkt ut for et par uker siden. Kommer man bare seg igjennom denne sesongen med det...
  13. J

Raufoss - Ham Kam 2!!

Resultatet ble som ventet 4-1 ... Til Kamma 2 !!!!! :klapp: :klapp: :klapp: Woiwoiwoi nå er det bare 4 poeng!! Pass dere Raufoss nå kommer vi!! :D Ahhhh for en herlig dag da gitt, elsker Ham-Kam 2 :P Mvh Jolly meeeeeget fornøyd
  14. J

Make me proud !!

Knus Harstad, ok? Det ville betydd en heeel del :D Lykke til TO) Mvh Jolly som vet at Harstad har en dårlig back, en dårlig midtstopper og en elendig keeper :2) Peeeeeeeis på!!!
  15. J

Steinberget avdeling Oslo...

...Er det noen som styrer med noe sånt? Noe organiserte turer og lignende? Hvis ikke så må vi få det til fra høsten av for da flytter Jolly til tigerstaden og er maks klar til å støtte guttan i bortekampan i sør-norge... :) Er vi mange der nede? Noen som vet? Mvh Jolly
  16. J

Bra jobba gutta!!

:D En som ventet lett seier mot Hfk ble godt mottatt i Harstad hos meg TO) En klar seier er som ventet.. Visste ikke at Hammerfest hadde en supportergjeng en gang. :ops: Hva var det de hetet? Kystsamevindberget? :2) Samme kan det vel egentlig være. Alta er soleklart best i...
  17. J

Sjansen er der nå...

I morgen skal det skje. Alta skal til kvartfinalen i cupen. Fikk plutselig en god følelse når jeg leste at Odd manglere flere spillere, blant annet superspissen occean som er på landslagstur med Canada TO) Kom igjen nu gutta. dette gjør dere for hele Alta!! Ta odd og bli helter!! Spill...
  18. J

Nå hadde jeg tenkt til å skrive....

... et ordentlig klageinnlegg. Der skulle setninger som "Koffår i yderste hæll***** ligg dæmm i forsvar hele kampen" og "e d muli å få se litt innsats her" Men...... Sånn blir det ikke etter en fantastisk sluttspurt der guttene endelig våknet... Jaget frem av et publikum som ville ha poeng...
  19. J

Møt opp tidlig !!

Vil med dette anbefale alle steinbergets medlemmer til å møte minst en time før kampstart i morgen... Ellers tror jeg vi vil få trøbbel med å sitte/stå samlet .. Hvem husker ikke Rbk 2 kampen i fjor? Vi kom vel 50 min før kampen skulle starte og hallen var smekkfull.. Måtte presse oss inn...
  20. J

Hva med en aldri så liten fest ... ?

... Nu har vi tilåme en unnskyldning for å ha en .. :D Lørdag 9 April, dagen før seriestarten i Finnmarkshallen. Hva med å samle hele berget til en fest? Masser av øl++ , noen gamle (og nye?) sanger som må øves på.. + kanskje noen nye medlemmer? . Har en følelse at det går lettere me berget i...
Topp