• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Søkeresultater

1. altapie

Kamptråd Stavanger - Alta

Nærmer seg endelig kamp igjen, var meningen at jeg og mamma skulle ta turen over til Stavanger, men det måtte dessverre skrinlegges :( En flytteprosess som ikke går helt etter planen stakk kjepper i hjulene nå, så vi får komme sterkere tilbake mot Hønefoss :) Gleder meg uansett til å høre...
  2. altapie

Nybergsund - Alta

E det noen som ska inn i skauen å se kampen? Æ å mamma ska hvertfall dra, mulig æ trekk med mæ pappa også på veien oppover fra Langhus :)
  3. altapie

Trond Fredrik Ludvigsen

Trond Fredrik Ludvigsen er frustrert over manglende spillletid i Brann melder Fxt - diskuteres på VGD nå...
  4. altapie

Andre treningskamper

Starter ny tråd jeg, var litt usikker på hvor jeg skulle plassere dette... :) Hammerfest har spilt treningskamp mot Drøbak/Frogn i dag og tapte 7-3 Les mer på Badebyen I tillegg skriver Sjeik også om 4-2 tap for Eidsvoll Turn
  5. altapie

Trener hos Moss

Øyvind Pedersen skal trene med Moss denne uka les mer: Moss Avis
  6. altapie

Keppertrøbbel i Nybergsund

Sent lørdag kveld ble Nybergsund-keeper Yngve Sandbuløkken operert på sjukehuset i Elverum etter at han røk achilles-scenen i seriekampen mot Eidsvold Turn. Skaden skjedde etter en drøy halvtime. Sandbuløkken hadde ballen i henda, og skulle sparke ut. Plutselig datt han bare sammen. Ingen andre...
Topp