• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Søkeresultater

1. sameboe92

Nye stadionplaner

Ser at første skissen til det nye stadionet har kommet (igjen) etter vi ikke ble å ha stadion der man hadde lagt først. Og kan ikke si jeg er imponert over byggningen. Vi har en hall fra før av, og stadion ser ikke akkurat heller veldig intim ut, da likte jeg heller...
  2. sameboe92

Steinberget - avd. Sør: Kan det bli en realitet?

Ettersom avstanden mellom Alta og det sørlige Norge er rimelig langt, og vi begynner å bli en del fans her i sør. Men skal vi opprette dette er det mye som må settes på plass. Vi må ha styremedlemmer, vi må ha en god kommunikasjon med Steinberget, Alta IF og med hverandre. Samt at vi må få satt...
  3. sameboe92

Midstopperne i 2012 sesongen - Hvem blir paret?

Thomas Braaten er klar for Glimt, hørt rykter om at Vasiliev forsvinner. Det vil si at våre faste midtstoppere forlater klubben. Da trengs det erstattere! Hvem er de heteste kandidatene? I klubben fra før av har vi Rolandsen og Overvik som kan gå fra sine backposisjoner til midtstopperplass...
  4. sameboe92

Strømmen - Alta IF: Kampen om Adeccoplass!

Dette er årets siste bortekamp, en skjebnekamp. Vinner vi denne, finner vi oss selv i neste års Adeccoliga også! Jeg har hørt rykter om at flere vurderer å møte opp, jeg kommer ihvertfall, drar med meg en venn. Er det flere her inne som kommer og lager stemning i siste bortekamp?
  5. sameboe92

Kamptråd: Hønefoss-Alta IF

Er det bare jeg som blir å stå på bortetribunen imorgen, eller er det flere av oss som blir å stå og se på i godværet som er meldt? :)
  6. sameboe92

Kamptråd: Alta IF - Bodø Glimt

Fy fader nå er jeg forbanna! Makan til giddalause spillere som kommer ut i andre omgang! Og hva gjør Samuel i mål? Sorry ass, men jeg blir oppriktig oppgitt over innsatsen til spillerne når de roter bort en 2-0 ledelse på denne måten! :mad:
  7. sameboe92

Mads Reginiussen hjem igjen?

Mads vil hjem til Alta hvis han ikke får Tippeliga spill i TIL Hadde vært konge!
  8. sameboe92

Kamptråd: Sogndal - Alta

VS Adeccoligaen 26-09-2010 Kl. 15:30 @ Fosshaugane campus Vises på: ---------------------------------------------------- Alta reiser til Fosshaugane Campus til laget som leder Adeccoligaen for øyeblikket, hvor Alta kommer fra en sterk hjemmeseier mot Fredrikstad. I tilleg ligger Alta...
  9. sameboe92

Kamptråd: Alta - Glimt

Jadda, ufortjent ledelse det gitt.... -.-''
  10. sameboe92

16. mai kampen: Mjøndalen - Alta

VS Adeccoligaen 16-05-2010 Kl. 18:00 @ Nedre Eiker Stadion Vises på: ---------------------------------------------------- Da var det dags for 16. Mai kamp, denne kampen har alltid hatt prestisje å vinne i norsk eliteserie. I år møter vi de brune fra Mjøndalen i Buskerud, de er i sitt...
  11. sameboe92

Treningskamp: Bodø/Glimt - Alta

Idag møter vi Bodø. Kan bli spennende dette, dog så håper jeg at vi taper ettersom dette er generalprøven, for da pleier man å slå tilbake i seriepremieren.
  12. sameboe92

Treningskamp: Lyn - Alta

Noen plasser der man kan følge kampen idag?
  13. sameboe92

God jul :)

Denne tråden skulle kanskje vært postet på generelt, men der er det jo aldri noen å ser! Så god jul til alle Alta fans! Håper dere får en flott dag, og at kanskje en spiller er snill og signerer ny kontrakt slik at vi som fans får en gave (Martin Overvik for eksempel)
  14. sameboe92

Prøvespillertråden

Skriv opp folk som er på prøvespill her :) Er vel ingen per dags dato? Noen som vet når noen kommer :)? Har vel vært rett over nytt år de siste årene ihvertfall
  15. sameboe92

Kamptråd: Alta - Nybergsund

Årets siste kamp! Største sjansen er et flott brassespark av Haugli!
  16. sameboe92

Årets spiller kåret av forumet!

Legg av en stemme til den du mener har fortjent årets spiller benevnelsen! Jeg gir min stemme til: Thomas Braaten Thomas Braaten 1
  17. sameboe92

Haugli forlenger kontrakten :)

LINK Utrolig hyggelig, viktig mann å ha!
  18. sameboe92

Kamptråd: Alta - Mjøndalen

Vi leder 2-0 akkurat nå :D Heia Alta!
  19. sameboe92

Kamptråd: Tromsdalen - Alta

Morten Pedersen går ut i media og sier at han skal banke oss (rett og slett fordi han må det for å unngå nedrykk) Jeg tror det motsatte, siden sist gang har vi gått oppover på tabellen, og de fallt som en stein. Jeg tror vi skal greie å vinne over Tromsdalen, som har en tynn stall som er...
  20. sameboe92

Sesongavslutninga - blir det kvalik, midt på eller nedrykk?

Ja, hvordan går det med oss! Jeg selv har troa på kvalikk da man ser på motstanden de siste kampene, slik tror jeg det går: Sarpsborg 08-Alta Tror vi vinner Alta-Skeid Skal være en sikker seier Bryne-Alta Ihvertfall uavgjort! Alta-Notodden Denne vinner vi! Tromsdalen-Alta Blir jevnt, men...
Topp