• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Søkeresultater

1. J

Nye spillere

Hva pokker er forskjellen på det sportslige i Ranheim og Alta? Om han ikke er lovet kapteinsrollen i laget med solid lønn så ser jeg ikke hva Ranheim kan tilby som ikke Alta IF kan. Å vi kommer garantert høyere på tabellen i år. =) Nei, er du Alta-gutt så kommer du hjem. Man spiller ikke...
  2. J

Økonomi/Lisens

Like greit å innse at "markedsavdelinga" på Aronnes er fyllt til randen (?) av idioter som ikke har noe der å gjøre. For hvordan man jobber i markedet har de ihvertfall ikke peiling på.
  3. J

Økonomi/Lisens

Hehehe , ja det er mange av dem... :)
  4. J

Draktauksjon

Næh? Lyver klubben? :rolleyes: Det kan da ikke skje? :2) Får man kjøpt den nye drakta?
  5. J

Rune Repvik

Hva i all verden skulle han lært bort? Hvordan fomle inn løse skudd fra 25 meter? Hvordan fremstå som en klovn i feltarbeidet? :ops:
  6. J

Draktauksjon

Kanskje ikke så rart at de legger den på is når de sliter som F med å få sent ut drakter til de som vinner auksjonene (dvs meg) :rolleyes: Håvard Nome sin drakt fra i fjor ventet jeg ett år på. I tillegg så vant jeg auksjonen om Rune Berger sin drakt fra nybergsund kampen på care dagen. Ingen...
  7. J

Magnus Andersen

Håper for guds skyld ikke det skjer. Har ingenting imot Tromsø som klubb, er vel heller motsatt, men arrogansen som styret i TIL viser hele tiden er motbydelig. En gjeng amatører som burde vært sparket på havet for lenge siden...:cool:
  8. J

Magnus Andersen

Bra ! Rimelig utrolig at TIL opptrer på denne måten. Når Ruben Yttergård Jensen har ett år igjen av sin kontrakt så kan Rosenborg tilby han en kanskje? Uten å prate med TIL først? Hadde blitt en jævla bråk om så hadde skjedd. HM) Ikke slipp Magnus Andersen for under 1 mill ihvertfall. Å få nå...
  9. J

Kamptråd: Alta - Mjøndalen

Strålende seier av guttan igjen :2) Plassen er berget! Hvorfor i all verden er det ikke større jubel på forumet over den prestasjonen?:rolleyes:
  10. J

Bortetur til Tromsdalen

Aaah ikkeno som en ordentlig bortetur uten alkohol ... :baby:
  11. J

Kamptråd: Tromsdalen - Alta

Borte mot TUIL og 3 poeng??? Haha nei det skjer aldri i livet når TUIL MÅ vinne. TN) Her er det bare å forberede seg på stryk og 0 poeng. Poeng her vil jeg si er kanonsterkt... :( Men dere må gjerne motbevise meg gutta....;)
  12. J

Alta - Skeid

Bortsett fra de første 5 minuttene så var 1 omgang gruuusom. Pasningsspill som småjenter ikke vil være bekjent av... :ops: 2 omgang desto bedre der det er direkte uflaks som forhindrer seier. Hadde ikke utligningen kommet så ville det raknet helt for meg..TN) Bryne - Alta neste... Huff...
  13. J

Alta - Skeid

Stavanger - Sarpsborg 0-1 Pause... Kan man håpe på et under i andre omgang? HM) Vi skal vinne, sånn er det med den saken!
  14. J

Sarpsborg 08 - Alta IF

40 poeng??? :D Ska spise pappa sin skinnlua om vi ikke får mer enn 40 poeng i årets serie.. :rolleyes:
  15. J

Sarpsborg 08 - Alta IF

Igjen så er det noen som kommenterer spillestilen? I alle dager? Siste 30 min av første omgang spilte vi god fotball langs bakken og da hang ikke sarpsborg med! Hva faen er destruktivt med det? :) I 2 omgang slo vi mye langt da vi tydelig la oss lengre bak og var happy med ett poeng...
  16. J

Alta - FKH

Rimelig klart at stoffmisbruket er særdeles tungt i Haugesund for tiden når treneren går ut og sier at "De spiller primitiv fotball, men får med seg 3 poeng" Din fordømte idiot. :D Da får jeg vel bare avslutte med å si at jeg håper Haugesund holder seg i adeccoligaen slik at de kan få juling...
  17. J

Alta - FKH

:2) Latterlig lett nesten. 1 omgang var direkte strålende. At vi ikke leder med mer for vi "takke" en Vegard Braathen langt unna toppform for. 2 omgang er ujevn fra vår side for å si det pent. Det viktigste var å holde unna og det gjorde vi jo. Hadde de en eneste 100% sjanse?
  18. J

Alta - FKH

Artig at Alta får rykte på seg som et krigelag. Hvem kunne trodd at det noensinne kom til å skje? :D At vi scorer mål på dødball er uvant kost så skal ikke klage over detTO) Aha gutten med akutte krampeanfall (pelu) skal spille inne på det harde kunstgresset? Her lukter det lyskeproblemer...
  19. J

Alta - FKH

Kom igjen gutta! Skal være 3 greie poeng mot et Haugesund lag som har hatt en maks sesong!! :P Kan ikke fatte annet enn at dette blir seier..
  20. J

Kongsvinger - Alta IF

Hmm Bjørkan leker komiske Ali når han påstår at Forn sine "lufteturer" i går ikke var matchavgjørende. Selvsagt ... :rolleyes: Men han har rett i mye. Hans første år som hovedtrener så har han lov å feile noen ganger. Bare rett det opp til neste kamp så er du tilgitt TO)
Topp