• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Søkeresultater

1. duracellkanin

Alta - TIL - Nrk

Ser at Nrk etterlyser tips om puber eller lignende hvor både supporterne og spillerne bruker å samles. Lurer på om vi burde få til en samling dagen før kamp på Barila eller Han Skjenke, og så inviterer vi Isberget og Alta-spillerne til å komme, også gjerne spiller til TIL,- selvom spillerne IKKE...
  2. duracellkanin

Medlemskap 2011

Så du kaller et "Kontaktskjema" for kontaktinformasjon ?? Kontaktinformasjon, er både navn på dem i styret med mail-adresser og tlf nummer, noe 99% av ulike supporterklubber har lagt ut, pluss at det er ei side med informasjon om hvordan bli medlem, med konto-nummer,- ingen av disse delene...
  3. duracellkanin

Medlemskap 2011

Er det ikke folk som svarer på mail i Steinberget ? ( tenker da på noen i styret ) all kontaktinfo til selve supporterklubben og til dem i styret og for å tegne seg som medlem burde ligge fast ute på ei side her på Steinberget.no - synes slikt er sløvt å ikke ha slikt ute :(
  4. duracellkanin

Medlemskap 2011

Jeg tillater meg å etterlyse hvor jeg kan finne kontornr til Steinberget eller få tegnet medlemskapet for 2011 ?? Noen som vet :) og få kjøpt sesongkort for 2011 ? Det med kontornr til Steinberget og det å tegne seg som medlem burde vel strengt tatt vært lagt ut på ei egen side ( underside )...
  5. duracellkanin

Kamptråd: Alta IF - Fredrikstad

Å syng dem jo "FinnmarksStolthet" jo :D montro om Sjeik reagerer denne gang også ? :D
  6. duracellkanin

Kamptråd: Sogndal - Alta

Når Follo klarte igår å slå ut RBK ifra cupen, så må vi klare å få med oss 3p fra Sogndal :D Men....når det er sagt, så er det egentlig rart at Follo ligger der dem ligger, når man ser på cup-prestasjonen deres iår :D jeg har god tro foran Sogndal kampen, virkelig :D
  7. duracellkanin

Facebook gruppe!?

Takker Snork for linkene :) pssst ! Når hadde dere tenkt å fortelle omverden om de gruppene Snork ? ;) :D :P hehe
  8. duracellkanin

Bodø Glimt snart konk?

Vil være trist om Glimt går konk da, men men,- dem mangler 5 mill har jeg hørt snakk om,- og R.Berg frykter det går galt, da krisen denne gang i klubben er verre enn noengang før.... Men nå ser jeg fremtil Sogndal kampen på søndag :) blir det 3p der, ja da kan det bli så bra som helst...
  9. duracellkanin

Kil Kronerulling

Tusen takk Raggen for dine ord, veldig hyggelig sagt. jeg må si at jeg misliker sterkt trenden innen lage i TL og AL, nemlig konkursspøkelset, nå er dere i selskap med Glimt, tror dem mangler minst 4 millioner for å unngå konkurs. Dette er ei veldig trist utvikling,- har min mistanke at disse...
  10. duracellkanin

Kamptråd: Alta IF - Fredrikstad

Etter kampen igår, så var det en ting jeg forstod med engang,- det blir bråk nede i Fredrikstsad, noe som også stemte :) Men når FFK, tror at bare for at dem har spillt i TL ifjor, så er det såkalt plankekjøring i adeccoliogaen iår, ja da kan det ikke gå,- og i tillegg så har vi jo sååå flinke...
  11. duracellkanin

Jay Harris

Engelskmannen Jay Harris har signert kontrakt med Alta, han spiller midtstopper. Kanskje denne signeringen vil gjøre susen mot Glimt til helga ? Eller ? http://www.altaposten.no/lokalt/nyheter/article384502.ece Welcome to Altaif :)
  12. duracellkanin

Kamptråd: Alta IF - Mjøndalen

Angrepsspillet fungerer utmerket, men.... forsvaret må dem gjøre noe mer med, det fungerer ikke som det skal,selvom vi vant 7-3, så er det angrepsspillet som berger oss, ikke forsvaret....så det må tas noen grep i forsvaret...og det bør sitte mot TUIL.
  13. duracellkanin

Kamptråd: Alta IF - Mjøndalen

Hvem er Trond Ivar Døvle fra Svartad ( oppsatt dommer ) ? Det er faktisk første gang jeg spør før kampen hvem dommeren er, og hva han vet har som referanser, adeccoligaen fast ? dømt i tippeligaen ? Da jeg helst ikke vil se flere avgjørelser som sist mot Nybergsund, da det var helt tragisk, og...
  14. duracellkanin

Kamptråd: Bodø/Glimt - Alta, 4. juli 18.00

Så spørs det hva slags straff Aziz får fra Altaif, dem har jo varslet at dem vil komme med en reaksjon mot Aziz, så hele straffen har han ikke fått enda....
  15. duracellkanin

RBK i cupen

Nå har ikke jeg snakket om å få gratis billetter av noen, og ikke vil jeg ha dem gratis heller, men jeg skriver om at man i det minste må kunne få svar på sitt spørsmål til dem som jobber i administrasjonen,- men dette er tydeligvis en væremåte som er vanlig i Alta sjenerellt sett også, kanskje...
  16. duracellkanin

RBK i cupen

Hva med de av oss som vil dra til Trondheim på kampen og som helst og mer enn gjerne vil kjøpe billettene til kampen via Altaif, og ikke gå om andre ? Jeg har nå prøvd å finne ut om Altaif får billetter dem kan selge her til supporterne og andre inntresserte, har sendt både en SMS og en e-mail...
  17. duracellkanin

Kamptråd: Alta - Lyn

Må si for min del, at dette var virkelig den første kampen hvor jeg ikke var nervøs og redd for hva forsvaret gjorde, påtide,- og når det gjelder måten guttan spillte på idag, så blir det nok mange 3poengere enda, spørsmålet er bare hvor mange....det var en godt levert spillermessig kamp dette...
  18. duracellkanin

Kamptråd: Alta - Tromsdalen

Jeg er litt overrassket over at TUIL har tapt så "mye" hjemme hittil iår, hvis man kan bruke ordet mye i denne sammenheng og så tidlig i sesongen,- det er jo hjemme man må sanke poengene for det meste for å henge med, hvis man skal følge fotballekspertenes måte å resonere på :) Sliter dere med...
  19. duracellkanin

RBK i cupen

Ser at Nybergsund klager på cupoppsettet for 3.runden, fordi de største favorittene av tippeligalagene har fått hjemmefordel i 3.runde og at fordi Nybergsund får sin tredje bortekamp i cupen på rad, vurderer å trekke laget fra cupen p.g.a dette...
  20. duracellkanin

RBK i cupen

I denne sammenheng må vi ta med oss alt det positive vi kan,- jeg bruker prate med Frode Olsen som jobber i Tv2 via twitter :-) og meldingen kom idag, som jeg egentlig hadde trodd den ville :-) Legger ut sitat her under på hva han skrev til meg, tegn og tegn :) @duracellkanin dere står for...
Topp