• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Søkeresultater

1. N

Kamptråd: Sandefjord - Alta IF 17/4, kl.18.00

Blir det Alten pp mellom dame og herrekampen?
  2. N

Alta-KIL 10. april kl 20.00

Uenig Lov å ha egne meninger selv om jeg syns de er litt spesielle. At han hadde mange ballmist er jo direkte feil. Laget rødt kort og burde hatt straffe hvis dommer hadde møtt opp på dommerkurset! Han Rolandsen og Gauseth skapte nesten alt av angrepsspill på den venstre siden og slapp til lite...
  3. N

Dummeste jeg har hørt
  4. N

Undrer Syns det er en skandale at larsen fikk 5 i altaposten! Syns han var en av våre 3 beste i kampen.
  5. N

Treningskamp Alta - Stabæk

Best for laget Ser mer for meg denne oppstillingen: Efendic Erlandsen-T.Braaten-Vasiliev-Rolandsen Reginiussen-Gauseth-Larsen Nilsson-V.Braaten-Brekke(sega) Tror vi har bedre spillermateriale til å spille 4-3-3 enn 4-4-2 i år! Vi var jo også best i 4-3-3 i fjor
  6. N

Silly season 2011

hmm Hva mener dere med proffkontrakt? De fleste har vel proffkontrakt utenom juniorene??
  7. N

Hva nå?

"Apropo" god trener men jeg at det ikke skal mye til for å være en bedre trener enn bjørkan.. Mannen eier jo ikke leder(coatching)egenskaper. Uansett så får vi nå se hva han får til i ranheim, kanskje han beviser at jeg tar feil! :)
  8. N

Hva nå?

japp Jeg mener at i 2010 sesongen hadde vi en bra nok stall til at en bra trener burde fått laget til å kjempe om, og klare en kvalikkplass, ja!
  9. N

Hva nå?

ranheim har kjøpt Katta i sekken.. Ja, bjørkan har bra resultater over de to siste årene MEN, det skulle bare mangle, spesielt med den stallen vi hadde i år. Flere trenere ville klart kvalikk med den stallen der. GARANTERT! Etter det jeg har hørt(meget sikre kilder) var han heller ikke veldig...
Topp