• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

ÅRETS FØRSTE BORTETUR!!!

HuGo_BoZz

Erfarent medlem
nei elvestrand er ikke verst det om vannstanden er fin.. men lei elvestrand.. kan jo nesten fiske dær fra verandraen :) oppvokst dær :)
heheh
nei prioritere nok laksefiske framfor fotball.. kall meg gjerne gal, sykt mm

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Om ikke andre melder seg så er det vel ikke verre enn at vi splitter opp bilene litt hvis det er flere som kan kjøre i en bil så vi får en ekstra bil over fjellet. Vi har nok folk til å fylle opp 3 biler skulle æ tru.

duracellkanin

Erfarent medlem
Æ kjøre med min bil da, etter som æ forstår på crocuta så skal æ ta noen med mæ.....ÅÅÅÅÅÅÅ det er selvfølgelig helt i orden da og fint......Og dem som skal sitte på med mæ da, kan benytte sjansen å sende mæ e-mail da, som står i profilen min, så tar æ dokker med da.....ingen fare.....men æ bør vite hvem det er da...og hvor vi skal møtes....så er det i boks.....

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Vi har 3 biler med 3 sjåfører (Lennart, Sivert og meg) etter som æ forstår.

Hvem er med i bilene? Vi har vel plass til minst 12 stk med sjåførene:

Lennart
Sivert
Håvard Th
Aase Elise
Solveig
Kristin
Miriam
Kim
Hanna
Tron
Vegard
Lars

det var 12 stykker

Oppmøte på Barilla kl 12. Avreise ca kl 13:30 er visst planen.

duracellkanin

Erfarent medlem
Takker snork, crocuta, Håvard, Hanna, Trond og alle andre for en kjempefin tur igår til Hammerfest og ikke minst festen etterpå:D håper dokker ikke er får dårlig idag da:D hehehehehe :D og husk: ALLE BANKER HFK :D
syng det referatet på melodien til "ingen banker RBK"..........Gratulere guttan man kjempe herlig seier.......det var orgasmisk å banke HFK.....

bio

Velkjent medlem
Takker snork, crocuta, Håvard, Hanna, Trond og alle andre for en kjempefin tur igår til Hammerfest og ikke minst festen etterpå:D håper dokker ikke er får dårlig idag da:D hehehehehe :D og husk: ALLE BANKER HFK :D
syng det referatet på melodien til "ingen banker RBK"..........Gratulere guttan man kjempe herlig seier.......det var orgasmisk å banke HFK.....
Det referatet ble en helt fantastisk sang på den melodien... At ingen har tenkt på det før. TO)
Hva skal vi synge istedenfor å heiåheiåheiåhå....?

Topp