• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Årets spiller i Alta (kåret av oss her på forumet ihvertfall :P)

sameboe92

ambasadør i Modum
Du kan ta alle spillerne du vil, tre spillere kan stemmes på :p

1 = 3poeng
2 = 2poeng
3 = 1poeng

Mine valg er som følgende:

1: Aziz Idris - Årets funn i Adecco ligaen, kom fra Ghana.. Jobber alltid, til tross for en del kort er han en viktig spiller, et absolutt første valg fra mitt ståsted.

2: Jay Needham - Enda et scoop av Alta det her, kom på prøvespill med Josh Saunders. Heldigvis kom Jay. Og han har spilt seg opp, og er vise kaptein allerede. Det er beundringsverdig.

3: Mikko Vilmunen - Kom i sommer, men tror vi kan takke han for at vi eventuelt blir i Adeccoen. Utrolig bra spiller, holder høy Adecco standard.

Mads Reginiussen rakk akkurat ikke opp pågrunn av kampformen i det siste, som ikke har vært den beste :p

Siste frist kan vi si er 1.Desember Blir over en måned å stemme på det

Stilling:
Aziz Idris 54 poeng
Mikko Vilmunen 24 poeng
Mads Reginiussen 19 poeng
Jay Needham 10 poeng
Vegard Braaten 9 poeng
Martin Nordbye 7 poeng
Ante Zurak 6 poeng
Ole Mekvik Ulvestad 5 poeng
Vidar Nogva 4 poeng
Magnus Andersen 3 poeng
Ole W Hætta 1 poeng
Per Arne Østgård 1 poeng
Jan Egil Brekke 1 poeng

KO

Erfarent medlem
1: Mads Reginiussen. Jevn og god stort sett hele sesongen.
2: Aziz Idris. Litt for mange kort til å nå helt opp.
3: Mikko Vilmunen. Få kamper men uten ham hadde vi vært ute av kampen nå.

Johan

Erfarent medlem
1:Aziz! (Klart førsevalg)
2:Mikko! (Pga han har vi fortsatt sjansen)
3:Ante! (Ung og lovende, konge på hode, meget "ren" i duellspillet)

Mini

Erfarent medlem
Siste frist kan vi si er 1.Desember Blir over en måned å stemme på det
..dvs...vi kan endre stemmegivingen frem til 1 des..
..d e vanskelig å bli profet i eget land,men mine stemmer går til 3 "lokale" spillera som har stått på for laget i mange år..
..disse har også bidratt kraftig til at angrepspillet har blitt et viktig våpen for å kunne bli et 1 div. lag..:2)
1: Magnus A
2: Martin N
3: Pekka

Jan S

Erfarent medlem
Likte baktanken på dine stemmer TO)

..dvs...vi kan endre stemmegivingen frem til 1 des..
..d e vanskelig å bli profet i eget land,men mine stemmer går til 3 "lokale" spillera som har stått på for laget i mange år..
..disse har også bidratt kraftig til at angrepspillet har blitt et viktig våpen for å kunne bli et 1 div. lag..:2)
1: Magnus A
2: Martin N
3: Pekka

Hehe... Uten den sinnsykt harde konkuransen Ulvestad har gitt spissene :) Så hadde ingen scoret mål for alta.. Toppscorer på reserve laget i baklengs ?

Ubekreftet fakta :D

Lars

Velkjent medlem
1. Idris (Er det virkelig noen tvil?)
2. Vilmunen (Skal ha MYE av æren for at vi er der vi er)
3. Needham (Jay har vært god der bak hele sesongen, men Zurak puster han i nakken)

I

Iauo

Gjest
1. Aziz Idris. Har vært veldig flink å sette igang offansivt spill, pådrar seg litt mange kort dog.
2. Mikko Vilmunen. Vært suveren i målet, setter i gang spill og redder mål i høy standard.
3. Jay Needham. Veldig god og trygg spiller bak. "Jaaaaaay".

Topp