• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Årets spiller kåret av forumet!

Årets spiller kåret av forumet!

• Totalt antall stemmer
    30
  • Avstemningen er stengt .

sameboe92

ambasadør i Modum
Legg av en stemme til den du mener har fortjent årets spiller benevnelsen!

Jeg gir min stemme til: Thomas Braaten

Thomas Braaten 1

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Det er bare å starte en spørreundersøkelse, så vil det raskt vise seg. Enklere å holde oversikten da.

sameboe92

ambasadør i Modum
Det er bare å starte en spørreundersøkelse, så vil det raskt vise seg. Enklere å holde oversikten da.
Hvordan lager jeg poll her på forumet da... på forsiden blir bare uoversiktlig ettersom det er mange som bare går innom siden som ikke har kjennskap til klubben og trykker på den med kulest navn :p Derfor lettere å gjøre det her :)

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Når du lager en ny tråd går du ned der det står "Ytteligere valg". Der finner du "Lag en spørreundersøkelse" som du angir antall svaralternativer osv.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
La til valg på denne tråden, på de 12 spillerne som har spilt mest. Avtemmingen stenger om en uke, på denne tiden. :) (kl 16:26)

Avstemmingen er offentlig, så ditt valg blir synlig selv om du ikke poster i tråden. Hvis noen absolutt vil stemme på noen andre enn de 12 som er opplistet, så er det bare og stemme ved å poste i tråden, så skal jeg oppdatere valgene.

TUIL

Velkjent medlem
Jeg er kanskje ikke stemmeberettiget?
Men min stemme går til Yaw. Har sett 4-5 Altakamper og han virker bunnsolid, han har gitt Braathen en trygghet han ikke hadde når han spilte for TIL2 og de utfyller hverandre ganske bra.
Tipper han spiller fast på Brann neste sesong!

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Du er på forumet er du ikke :)

Det var i allefall forutsetningen sameboe92 la da han åpnet tråden, så får la det bli opp til han om du teller. Men det burde nok gå greit.

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Finnes ikke tvil i min sjel: Vegard Braaten. Uten han hadde det garantert blitt nedrykk i år.

sameboe92

ambasadør i Modum
Det var forumet ja :) Er også imponert av Yaw og Vegard denne sesongen, men jeg mener at Thomas har vært ekstraordinær! Kan faktisk ikke huske en eneste dårlig kamp av Thomas denne sesongen :)

Aronnes78

Erfarent medlem
Kommer nok ikke utenom målene til Vegard Braathen i år. Min stemme til han.

Hederlig omtale til Yaw, Thomas A, Thomas B, Magnus, Mikko og Aziz

Topp