• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Årets spiller

G

Guest

Gjest
I mine øyne, Cato eller Sandvern. Sakka var også meget god siste halvdel av sesongen.
Sandvern har nok vert mest stabil hele sesongen sett under ett, Cato har hatt kronisk mange sinnsyke redninger men er alt for ustabil på tilbakespill og generelt utspill. Martin Overvik er likevel den spilleren som har imponert meg mest denne sesongen med tanke på omstilling og innsats.

G

Guest

Gjest
Syns Øssa fortjene tittelen årets spiller... Han må jo være blant norges 5 beste spissa...

Lille My

Langt vekk supporter
Syns Øssa fortjene tittelen årets spiller... Han må jo være blant norges 5 beste spissa...
Du kødde..?

Årets spiller Sandvärn, han har vært mest stabil...
Eller kanskje Steinberget:D ha ha ha(!) Dæm va go i første delen av sesongen, men slokna "litt" på slutten...

Jan S

Erfarent medlem
Sv:

[sitat]
Du kødde..?

Eller kanskje Steinberget:D ha ha ha(!) Dæm va go i første delen av sesongen, men slokna "litt" på slutten...[/quote]
Er helt enig i det du sier...

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Ja, jeg mener også at Sandvärn stiller sterkt til en sånn tittel. Håpe virkelig han fortsette i klubben!

Lille My

Langt vekk supporter
Hørte det hadde vært lodd trekning av div. slag på årsfesten...
Det høres jo ut som en ide...
Vi legg navnan på alle spilleran som har spilt for Alta denne sesongen i ei bøtta åsså trekke vi kæm som skal bli årets spiller..:D

G

Guest

Gjest
Sv: Sv:

Øssa?! Skjerp dokker!

[sitat][sitat]
Du kødde..?

Eller kanskje Steinberget:D ha ha ha(!) Dæm va go i første delen av sesongen, men slokna "litt" på slutten...[/quote]
Er helt enig i det du sier...[/quote]

Topp