• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

12 rette

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Særlig, alle kan jo få 12 rette hvis de bare prøver mange nok ganger så hva skulle et bilde bevise? Kunne jo vært ørtende forsøk et bilde var i fra...

Så du må nok bare tro meg på mitt ord at min 12 rette kom på første forsøk, men kan si at hvis alternativene hadde vært anderledes på spesielt et spørsmål så ville jeg tatt feil. Det er jo ganske heldig at det man tror svaret skal være, ikke er et av alternativene.

Hvis du fortsatt vil ha et bilde kan jeg jo gjenskape det, men det vil jo ikke være fra første forsøk, da det vinduet er lukket for lenge siden... :)

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Hehe... hvis det hadde vært et bilde av 12 rette etter "ørtende forsøk" så vil det jo være like imponerende - men da pga utholdenheta/tålmodigheta ;)

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Trengte jo ikke se etter noe fasit med 12 rette jo :p

men det vil jo si at alle kan ta 12 rette på andre forsøk så et bilde er uten verdi. Fikk du mange da Aleksander?

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Var på tur selv til å velge et mindre rått alternativ, men så var det det med Lnn da - de fikk jo nesten rødt kort i hver kamp :)

Topp