• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

2. Divisjon, Avd. 4, 2007...

L

Lynet

Gjest
Anser egentlig Follo for å være seriefavoritt foran Alta og Lørenskog. I den rekkefølgen.

Crocuta

Erfarent medlem
Det blir vel kun Lørenskog,Åmot,Follo og Drøbak som er i "nærheten". Åmot er vel det nærmeste da det e en times tid unna Hamar........

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Ja, ser ut til å bli en bra morsom affære. Også Sprint/Jeløy, da :D

Østlandsgeografi: Follo (Ski), Lørenskog (rett ved Lillestrøm), Sprint/Jeløy (Moss), Drøbak/Frogn (det er egentlig Follo-distriktet, altså ved Ski), Mjøndalen (rett ved Drammen mot Hokksund), Åmot (i Modum kommune, nord for Hokksund).

Crocuta

Erfarent medlem
Snorkfrøken skrev:
Ja, ser ut til å bli en bra morsom affære. Også Sprint/Jeløy, da :D

Østlandsgeografi: Follo (Ski), Lørenskog (rett ved Lillestrøm), Sprint/Jeløy (Moss), Drøbak/Frogn (det er egentlig Follo-distriktet, altså ved Ski), Mjøndalen (rett ved Drammen mot Hokksund), Åmot (i Modum kommune, nord for Hokksund).

Ops... da tenkte æ på feil Åmot mnja.... men det e jo ikke så langt over til Hokksund heller.....

bio

Velkjent medlem
Crocuta skrev:
Ops... da tenkte æ på feil Åmot mnja.... men det e jo ikke så langt over til Hokksund heller.....
Geografi er vel ikke din sterkeste side Kroken... :) Er vel 3,5 - 4 timer å kjøre fra Lillehammer til Åmot.
Lørenskog er 1 time fra hamar ca. Litt over...
Ellers blir det vel ett par timer hvertfall til disse andre.

Jeg får heller bestille rom i Thomassens Bed & Breakfast ett par kamper neste sesong.

Crocuta

Erfarent medlem
tim mitt forsvar så forhørte jeg meg med urbefolkningen her nede så mener at jeg ikke har så mye skyld i dette... at man tenkte på feil Åmot skal jeg selvfølgelig ta på meg ansvaret for men at Rendalens store sønn ikke har peiling på kor lang tid det tar å kjøre hit å dit i sitt nærområde skal ikke æ klandres for..... så det så :)

Topp