• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

3. runde i cupen: Alta IF - Bodø Glimt

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Nok et fantastisk resultat! Fortsetter spillet slik, så er det jo nesten ingen begrensning for hvor dette kan ende.

sameboe92

ambasadør i Modum
Håper han journalisten som ville ha vekk Bjørkan sitter å skammer seg nå :D Jeg har sagt siden før sesongen startet at laget her har jeg vannvittig tro på, og de innfrir til de grader! Vi kan fort se oss som årets cupmaskin som kommer til semi eller finale i cupen, og opprykk til eliteserie!

TUIL

Velkjent medlem
Jeg sa vel 4-0 til dere, ett mål fra eller til kan man vel leve med.

Har ihvertfall håvet inn penger på dagens seier. 4 bonger med dere som sikker H :)

Aronnes78

Erfarent medlem
Håper han journalisten som ville ha vekk Bjørkan sitter å skammer seg nå :D Jeg har sagt siden før sesongen startet at laget her har jeg vannvittig tro på, og de innfrir til de grader! Vi kan fort se oss som årets cupmaskin som kommer til semi eller finale i cupen, og opprykk til eliteserie!
Fantastisk kamp idag, men nå tror jeg seriøst at du skal roe deg ned litt.

sameboe92

ambasadør i Modum
Fantastisk kamp idag, men nå tror jeg seriøst at du skal roe deg ned litt.
Hvorfor det? Laget her har muligheten til opprykk? de kan nå langt i cupen? Jeg sier ikke at de gjør det, men vis vi fortsetter slik som vi spiller nå, kan det fort skje... Det tror jeg du også skjønner ;)

A

aidon

Gjest
Hvorfor det? Laget her har muligheten til opprykk? de kan nå langt i cupen? Jeg sier ikke at de gjør det, men vis vi fortsetter slik som vi spiller nå, kan det fort skje... Det tror jeg du også skjønner ;)
Må du roe ned gutt, vi snakker da enda om være over den berømte streken etter 30 kamper. Men vi som er glad i alta if har det veldig hyggelig om dagen, det skal sies:)

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Enig med aidon, skal ikke ta helt av heller - vi har kommet oss videre fra 3. runde før. Og å miste hodet fremover og tro at resultatene kommer av seg selv vil kjapt straffe seg. Men det er for tiden veldig morro å følge Alta :)

sameboe92

ambasadør i Modum
Jeg vet jo også at vi kan rykke ned, men jeg vet også at vi er gode nok for opprykk, er det forbudt for meg å tenke slik?

Crocuta

Erfarent medlem
nope... det e lov å ha håp.

Gratulere til alle spillere og fans av Alta If.
Sånn som gutta spillte i dag så kan det meste skje. Men klart målet er å berge seg i Adecco. Men meget imponert over innsatsviljen til guttene i dag.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Skal bli spennende å få trekninga...

Hvis vi unngår Stabæk, Lyn, Lillestrøm, Odd, Brann og Rosenborg, så tror jeg det blir en ny fest i Finnmarkshallen. Men hvis vi trekker disse 6 lagene, må vi nok belage oss på bortetur. Og uansett utfall av trekningen så kan det se ut som at man har mulighet til å være tilstede.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Enorm stemning i hallen, i hele kampen. Hovedtribuna tok virkelig av. Skikkelig deilig. Det var heller ikke mange ledige seter, så hvordan det bare kan ha vært 860 tilskuere er et mysterium. Ståtribuna var jo også tatt i bruk, så det vil jo si at det må ha vært rundt 150 ledige seter i hallen. Og det så veldig fullt ut over alt.

Moon

Alta supporter
Fantasisk arti å være Alta supporter!! Skikkelig stolt over guttan !!! Synes og det var Merkelig at det bare var 860 tilskuere på kampen, så rimelig fullt ut..........Noen som har tellt feil????

Mini

Erfarent medlem
..e virkelig stolt over prestasjonen til gutta..:klapp::klapp:
..og imponert over hvordan Aasmund har justert inn lagets spıllestil ...TO)TO)
..men husk sesongens viktigste kamp e mot Hönefoss..:2):2)

Topp