• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Adeccoligaen 2008

Crocuta

Erfarent medlem
Har mine store tvil til at FFR gir fra seg tomta billig.. men Elvebakken e et knakende godt 2. alternativ.. Får godeste Thon med på det å bygge et hotell integrert i stadion. Genial beliggenhet kontra flyplass og havne anlegg. Tomta der e i alle fall stor nok ang parkering o.l. Vil også kunne gi et kraftig løft til handelstanden på Elvebakken.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Mulig jorda kaller, baserer meg bare på det som har blitt sagt. Billig blir det ikke. Hvis de ikke får det til blir det lokaloppgjør mot BUL til neste år.

Så i teorien så kan vi spille mot HFK i serien til neste år også?

Tviler på at det går så langt, og regner med at det blir presentert ei løsning i dag på avsluttningsfesten!

Litt seint ute, men må da slenge inn en gratulasjon til dere. Så, gratulerer med opprykket! :2)

Men så var det jo å stå i adeccoen da, trodde dere skulle klare det siste gang dere var oppe, men det var dessverre feil. Lykke til neste år, kommer til å følge litt ekstra med Alta, nord-norge patrioten som jeg er.

Vi får satse på at Alta skal klare seg i nest øverste divisjon til neste år, det er skuffende av Nord Norge og kun ha 3 lag i de 2 øverste divisjonene... Kanskje Alta kan hente noen forsterkninger fra Tromsdalen, de har et ganske spennende ungt lag...

sameboe92

ambasadør i Modum
Mohammed Ahmed fra Tromsdalen er en spiller som hadde vært grei å ha, eller gode gamle Ole Talberg som hva på lån for noen sesonger sida.

Mini

Erfarent medlem
Talberg har spilt for oss i 1 div. sesongen 2005...han e ikke bedre enn dem vi har pr i dag... har heller ikke utmerka seg på TUIL i år..stallfyll..

sameboe92

ambasadør i Modum
Odd Grenland!!

DA gikk Glimt opp, noe som gir oss større muligheter til å få låne en eller to reserve spillere fra Glimt ettersom at laget mest sannsynlig blir drastisk forsterket.

xzander

Erfarent medlem
DA gikk Glimt opp, noe som gir oss større muligheter til å få låne en eller to reserve spillere fra Glimt ettersom at laget mest sannsynlig blir drastisk forsterket.
Jepp:) Glimt skal skaffe 4-5 forsterkinga til neste sesong. Så det e jo muligheta og få spillera på lån...

sameboe92

ambasadør i Modum
Ludde!!!

Brann har bedt han om å finne ny klubb...

Hvor tror der han havner, jeg setter personlig en knapp på Bodø Glimt...Men drømmer at han kommer til Alta...

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Dere bare ønsker, men det er jeg som drar! He-he! :p Må se terminlista først, jeg... Hvis vi møter Haugesund borte i juli/august, er det jo gode sjanser for at jeg lett får med meg den. De andre vestlandslaga kan jo være en mulighet, også... Moss er jo en nytt lokaloppgjør for min del, så håper vi møter dem på våren/høsten (og ikke på sommeren når jeg er på Vestlandet...). Sandefjord, Notodden, Raufoss og Odd Grenland er greie... Kongsvinger veit jeg ikke om jeg tør å dra til en gang til... Hihi!
Kongsvinger drar jeg nok ikke til, nei... Men veldig mange gode bortekampmuligheter. Ser at jeg sikkert kommer til å gå glipp av to hjemmekamper, buhu... (men tar det igjen ved å få med meg bortekamper :D) 16. mai i Sandefjord, det høres jo veldig fristende ut... 1. juni i Notodden kan bli mulig, men det får jeg se an. 29. juni i Moss, det MÅ jeg jo bare! ;) Får se an åssen sommerferien min blir, men hjemmekampen mot Sandefjord vil jeg nok uansett miste. Så blir det spørsmål om jeg får med meg hjemmekampen mot enten Sparta eller Start. Hvis jeg velger (kommer an på ferien) å gå glipp av Start, så kan jeg få med meg bortekampen mot Haugesund! Bortekampene 28. september mot Odd Grenland og 19. oktober mot Sparta ser ut til å være aktuelle... Et lite puslespill, altså! :cool: Noen andre som har bortekampplaner? :D

Ser ut som at Start 20 april er min bortekamp denne sesongen. Kan være aktuelt med Sandefjord 16 mai, men det er vanskelig å si enda...

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Din bortekamp? Skal ikke du på alle da? :)

Vel, det er vel heller tvilsomt, men det må vel bli mer enn en?. Må være mulig å finne plass til en par-tre-fire kamper vel?

Topp