• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Adeccoligaen 2010

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Som jeg har ment det kom til å bli hele tida: Tre østfoldlag i Adecco'n! Passer YPPERLIG!!! JESS!! Gratulerer til Kongsvinger og Raggen!! :)

sameboe92

ambasadør i Modum
Fant nettop ut at Alta IF har sjangs på Tippeliga spill, hvis seks klubber som er bedre enn dem tabellmessig i år (Tippeligaen og Adecco) går konk, så vil vi bli tilbudt Tippeliga kontrakt!

sameboe92

ambasadør i Modum
Dog, oddsen er relativ dårlig :p Da MÅ Lyn, Start, Tromsø, Sarpsborg, Fredrikstad og Haugesund gå konk :p Eventuelt noen andre lag også...

sameboe92

ambasadør i Modum
Vet ikke hvor grisk han er med lønnsslippen, men jeg hadde gjerne sett han i Alta!

Tviler på at han vil hit dog, så må nok se oss om i resten av verden ;) Som jeg har sagt før så ser jeg gjerne Efe Ehirobio i Alta drakta :)

LINK

sameboe92

ambasadør i Modum
Må bare legge til at den nye Alta IF kalenderen er et fantastisk produkt! Anbefales å kjøpe! Verdt de snaue 150 kronene du betaler for den!

Klarer ikke å se noen plass her at det er blitt informert at vi møter disse lagene på La Manga:
13.03 - 20.03: Alta, Moss, Bryne, Nybergsund, Løvham, Mjøndalen

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Nå er det velde lagene vi er på La Manga samtidig med. Vi skal spille 3 kamper på La Manga.

Det var også nevnt at vi skal spille treningskamp mot TUIL, samt at man var i dialog med Tromsø og Glimt. Ellers var det nevnt muligheter for finsk motstand. Men det kommer vel ut en mer utfyllende liste snart?

I går fikk jeg vite at vi skal møte FFK den 6. februar, og muligens et lag til samme helg sørpå. Dette er også å lese på FFK sine sider.

sameboe92

ambasadør i Modum
Leser på Norskefans at Tervaniemi har forlatt Nybergsund! Mulig keeperkandidat til Alta?

Kan også nevne at Joe Lapira også er frigitt.

Jan S

Erfarent medlem
Leser på Norskefans at Tervaniemi har forlatt Nybergsund! Mulig keeperkandidat til Alta?

Kan også nevne at Joe Lapira også er frigitt.
Gammel kjenning av Alta.. Var vell her i en sesong for et par år siden, og gjorde sine saker bra :) Men igjen.... Regner med at Aasmund og co har full kontroll TO)

Topp