• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Advarsel!!

G

Guest

Gjest
Nå som nedrykket er så å si et faktum er det en liten glede å spore vist man ser fram til neste sesong, så å si alle spillerne blir å finne i stallen til neste år.
de usikre spillerne er Faya og Sakka.
blir dette en realitet så kan det bli duket for en relativt morsom sesong neste år.
"TIME VILL SHÅVV"

Tony Adams

Erfarent medlem
Jeg skjønner Henning at det er det du ønsker, men det viser seg veldig ofte at slikt ikke skjer. Det er alltid noen som ønsker å spille på et høyere nivå, eks. TUIL, TIL eller BG, og da drar de. Husk at det er jo ikke så mange av spillerne i AIF som har direkte klubben i sitt hjerte med at de fleste er utenbygdspillere. Jeg vil tro at dere kan miste opptil 5 - 6 spillere, men også få inn noen nye. Time will show as you said.

[cool]

G

Guest

Gjest
Useriøse spillere!

Det er vel ikke så rart at det blir tap borte mot Bærum når nesten hele laget er ute på Fest natt til Fredag!!!!!!!!:(:(:(

G

Guest

Gjest
Sv: Useriøse spillere!

Håpe du vet ka du snakke om når du sir spilleran har vært på fest natt til fredag??? Ganske alvorlige beskyldninger!!

G

Guest

Gjest
Ja det er riktig at alle utenom Faya og Sakka har sagt ja til en ny sesong med Alta IF. Dem er vel fristet av målsetningen om direkte retur til 1.divisjon. Vet at det jobbes mot nye spillere allerede, men spørsmålet er hvor mange en klubb i 2.div skal ha i stallen. 22 mann bør holde. Vi beholder jo samme lag til neste år så vi bør vel vinne 2.div avd 4 forholdsvis lett.

G

Guest

Gjest
Det skal vel godt gjøres å rette opp økonomien så fort at man kan regne med profflisens ( det strammes til i kravene) allerede høsten 2004

Lille My

Langt vekk supporter
Sv:

Jeg skjønner Henning at det er det du ønsker, men det viser seg veldig ofte at slikt ikke skjer. Det er alltid noen som ønsker å spille på et høyere nivå, eks. TUIL, TIL eller BG, og da drar de. Husk at det er jo ikke så mange av spillerne i AIF som har direkte klubben i sitt hjerte med at de fleste er utenbygdspillere. Jeg vil tro at dere kan miste opptil 5 - 6 spillere, men også få inn noen nye. Time will show as you said.

[cool]
Må si mæ enig me godeste Tony A hær... AIF kommer nok til å mite nån spillera, sikker en del av guttan som vil spille videre i 1. div...
Så det e ikke sikkert 2. div neste sesong blir ikke nødvendigvis en dans på roser...
Men det e jo lov å håpe at flest mulig blir og at neste sesong blir morsom og føre guttan rett tilbake til 1. div..!

Topp