• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Aktivitetsnivået for 2008

duracellkanin

Erfarent medlem
Sitter nå en stille morgen, og tenker på kommende sesong i 2008 og spill i Adeccoligaen for våre staute og kjekke gutter.....:2)
Jeg synes ærligtalt at vi i Steinberget må få opp aktivitets nivået mer, og bli mer synling blandt folk i Alta, synes det er viktig med tanke sponsorer og for å få flere medlemmer, noe som er viktig......

Vi har jo studentradioen, radiobingo, div. på fredags kveldene på RadioAlta.....Men hvorfor ikke dra igang ei sendetid på RadioAlta for Steinberget og Altaif ??? Kunne hatt repotasjer om laget, fotballprat, interjuer og konkurranser +++......Dette var bare en tanke fra min side, og må nesten være 5-6 stkykker som gjør dette sammen, sånn at alt ikke blir liggende på 1 person......Dette burde være fult mulig å få til, bare man legger seg i litt forarbeid.....Hørtes dette som bra ide eller var dette helt på tryne og bakmål?? HM)

duracellkanin

Erfarent medlem
Istedenfor å spørre kæm skal gjøre det, kan ikke folk i Alta begynne å tilby seg sjøl ?? eller er dem redd for å stikke hodet fram ?? Jeg kan godt være med å dra det igang, men da må æ ha folk til å hjelpe mæ...kan ikke gjøre sånt alene.....HVIS INSIATIV DA GODESTE ALTAVÆRINGER.....og LETT PÅ RÆVA!!!!!

Topp