• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Alta - Bryne

Favoritt e vi sikkert ikke, men jeg sjekker på Norsk Tipping og de sier at oddsen er:
79. Alta - Bryne 2,30 3,10 2,40

Vi e faen mæ favoritta!!!

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Betsafe har 2.70 3.55 2.40, så mao Bryne er favoritter hos dem.

Expekt har 2.55 3.50 2.55, så dem e i villrede :)

Altaposten hadde denne sannsynlige lagoppstillinga, selv om de mente det var vanskelig å forutsi pga alle skadene - noen kan jo bli klare i tide:

Vilmunen
Andersen - Braaten - Needham - Brekke
Andersen - Idris - Reginiussen
Norbye - Softic - Haugli

Forrige kamp sto Amankwah, Misje og Diomande over pga skade. Mens Overvik og Vegard Braaten måtte gå ut med skade. I tillegg spilte Thomas Andersen med smerter i andre omgang.

Diomande er uaktuell mot Bryne, de andre kan bli klare. Mest usikkert er det med Vegard Braaten, mens Yaw, Nikolai, Martin og Thomas kan rekke det.

I tillegg så rekker vel neppe Nome tilbake fra Frankrike i tide til å kunne spille.

Vi har heldigvis ingen ute med karantener - Magnus og Aziz er i faresonen, og må stå over mot Notodden skulle de få gult i dag.

sameboe92

ambasadør i Modum
Det er drit at Dio ikke er klar, skulle gjerne sett han spille spiss denne kampen! Jeg gleder meg forøvrig til han blir klar, for han er kanon da han er i form.

C

cencer77

Gjest
ENDELIG fant jeg tippeforumet.... Blind som en sau som jeg er, har jeg ikke sett "underforumet" q[x_x]p

Topp