• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Alta - FKH

Javel folkens! :) Då e det snart klar for avreise te Alta for 8-9 stk. av oss. Blir kjekt å komma tebake, men ein forskjell i år e at me ska reisa tebake te Haugesund med dei 3 poengene å ikkje slurva dei vekk som me gjorde ifjor! :)

Uansett; satse på ei ny fin helg emd Steinberget! Personligt så satse eg på landskamp på lørdagskvelden, men hørrte rykter om Rednex og lavvo for dei som ikkje va fotballinteresserte? ;)

Men me finne nok utav det! :) Snakkes! :klapp:

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Det er vel ingen som er fotballinteresserte? :)

Det blir nok sikkert landskamp for de fleste - det ble ingenting av lavvoen, men det er jo fortsatt mulighet å få med seg Rednex likevel.

Når det gjelder poengene så blir nok de i Alta, muligens vi kan dele på det, men tviler.

Jolly

Erfarent medlem
Kom igjen gutta! Skal være 3 greie poeng mot et Haugesund lag som har hatt en maks sesong!! :p

Kan ikke fatte annet enn at dette blir seier..

Seier går hjem te Haugesund

Fotballen sies å være rund...men ikke så rund...seier til Alta, ja det går imot alle odds:)

Ta spiller for spiller i stallen til Alta og sett dem opp mot Conny`s Englar...ja då levne det lite tvil om hvor kvaliteten ligger....;)

Pelu, Sørum og Djurdjic kommer til å herje vilt med de gul/blå:) Og jeg håper inderlig at Alta benytter seg av samme keeper som mot Kongsvinger!! Da blir det stygge siffer for Alta dessverre (for dem)...

Vi får gjøre som Alta gjør hjemme i hallen sin...sette 6-7 mann inn i boksen..pøse lange baller opp mot dem...og håpe på at ballen spretter ned på en av våre og dundre den inn med tåspark...har sett de fleste av målene Alta har skåret..det er etter dødball og rot inn i boksen...skjelden som resultat av spill via midtbanen...:)

Men ingenting kommer gratis....Gutta i hvitt & blått må gå i krigen som Alta gjør...brette opp ermene og gi alt:)

A

arregini

Gjest
idiot

Fotballen sies å være rund...men ikke så rund...seier til Alta, ja det går imot alle odds:)

Ta spiller for spiller i stallen til Alta og sett dem opp mot Conny`s Englar...ja då levne det lite tvil om hvor kvaliteten ligger....;)

Pelu, Sørum og Djurdjic kommer til å herje vilt med de gul/blå:) Og jeg håper inderlig at Alta benytter seg av samme keeper som mot Kongsvinger!! Da blir det stygge siffer for Alta dessverre (for dem)...

Vi får gjøre som Alta gjør hjemme i hallen sin...sette 6-7 mann inn i boksen..pøse lange baller opp mot dem...og håpe på at ballen spretter ned på en av våre og dundre den inn med tåspark...har sett de fleste av målene Alta har skåret..det er etter dødball og rot inn i boksen...skjelden som resultat av spill via midtbanen...:)

Men ingenting kommer gratis....Gutta i hvitt & blått må gå i krigen som Alta gjør...brette opp ermene og gi alt:)
Hold kjeft din forbanna idiot. Tydeligvis litt vel høye tanker om sildefiskerne fra narkobyen.

Jolly

Erfarent medlem

Artig at Alta får rykte på seg som et krigelag. Hvem kunne trodd at det noensinne kom til å skje? :D

At vi scorer mål på dødball er uvant kost så skal ikke klage over detTO)

Aha gutten med akutte krampeanfall (pelu) skal spille inne på det harde kunstgresset? Her lukter det lyskeproblemer laaaaang vei :2)

RS

Admin
Medlem av ledelsen
I tradisjonen tro legger jeg inn Dagbladets vurdering av kampen:

"Alta er nr. 8. De vant 5-3 over HamKam i forrige hjemmekamp. Tirsdag ledet de 2-1 borte over Kongsvinger etter at de fikk et feilaktig idømt straffespark mot slutten av 1. omgang. KIL fikk i tillegg spilleren som ikke gjorde noe galt utvist, men Alta tapte andreomgangen 0-3. FKH er ett poeng fra teten etter at 1-2 ble snudd til 3-2-seier hjemme over Hønefoss sist. Borte går det ikke helt på skinner, men her skal sjansen til seier være god. B."

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Fabelaktig seier, hadde ikke trodd det mot en av opprykkskandidatene.
Oppdatert tabell ser dermed slik ut:

PN

Erfarent medlem
Akkurat kommet hjem etter og ha sett kanskje den beste kampen jeg har sett av Alta!!!
Fantastisk bra, gratulerer til alle som har ett hjerte som brenner for Alta.

duracellkanin

Erfarent medlem
Deilig 3p idag, det smate utrolig godt :) Det min Haukur fikk, sa meg at fortsetter han slik kan vi få problemer med å beholde han utpå neste år....han holder høyt nivå, og Alta mååå bare gjøre det dem kan for å beholde han lengst mulig, tror nok han blir gullverdt siden vi mister Vegard etter sesongslutt

Jolly

Erfarent medlem
Kom igjen gutta! Skal være 3 greie poeng mot et Haugesund lag som har hatt en maks sesong!! :p

Kan ikke fatte annet enn at dette blir seier..
:2) Latterlig lett nesten. 1 omgang var direkte strålende. At vi ikke leder med mer for vi "takke" en Vegard Braathen langt unna toppform for. 2 omgang er ujevn fra vår side for å si det pent. Det viktigste var å holde unna og det gjorde vi jo. Hadde de en eneste 100% sjanse?

Jolly

Erfarent medlem
Rimelig klart at stoffmisbruket er særdeles tungt i Haugesund for tiden når treneren går ut og sier at "De spiller primitiv fotball, men får med seg 3 poeng"

Din fordømte idiot. :D Da får jeg vel bare avslutte med å si at jeg håper Haugesund holder seg i adeccoligaen slik at de kan få juling til neste år også.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Må jo være surt for han da FKH ikke spilte fotball i det hele tatt i dag.

Nei Jostein, i dag spilte vi strålende fotball, og gjorde dere dårlige. Midtbanen var eminent.

Johan

Erfarent medlem

Vel vel, var vel ikke andre enn Haugesund som konstant polet ballen opp på stakkars Pelu i denne kampen, han hadde desverre ingen verdens sjans mot Thomas Braaten og Yaw, det rare var at Haugesund fortsatte med "Drillo" fotballen også i hele 2. omgang

Crocuta

Erfarent medlem
980 tilskuere.. ikke så ille det. Vinner Alta mot Sarpsborg så bør vi kunne få trykkt inn over 1000 folk i hallen mot Skeid. Guttan fortjene en utsolgt kamp.

Topp