• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Alta IF - Drøbak Frogn 3-1 (1-1)

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Seier i finværet

Det hadde vært mye negative skriverier om at kampen måtte gå ute på Aronnes. Etter to treninger på banen, så mente derimot guttene på laget at det skulle gå bra, så lenge banen bare var tørr. Da hjalp det ikke med sne/sluddvær i natt og til ut på formiddagen. Men da kampen skulle spilles, var sola på plass - og banen så ut til å holde fint.

Alta startet klart best og hadde 9-1 i cornere i første omgang. Men det var Drøbak Frogn som scorte først, på sin første sjanse, med Michael Røn etter 34 minutter. De første fem minuttene etter målet hadde Drøbak Frogn sin beste periode, men likevel var det fullt fortjent da Jan Egil Brekke utlignet med omgangens siste spark på ballen.

Alta kjørte hardt ut i andre omgang og scorte to kjappe mål, begge signert Jan Egil Brekke. Den siste på straffe, etter at Andreas "Arvid" Pettersen ble tatt ureglementert innenfor 16-meteren.
[IMG2=right]http://i86.photobucket.com/albums/k117/Snorkpia/Scoringsjubel.jpg[/IMG2]​

Alta IF - Drøbak Frogn 3-1 (1-1)
0-1 Michael Røn (34)
1-1 Jan Egil Brekke (45)
2-1 Jan Egil Brekke (50)
3-1 Jan Egil Brekke (str. 53)

Tilskuere: 409

Scoringsjubel etter Brekkes andre mål

Alta IF (4-3-3): Nogva; Olsen (C. Reginiussen 77), Pettersen (David 75), Pedersen, Hætta; Haugli, M. Reginiussen, M. Andersen; Brekke, T. Andersen, Norbye

Gule kort: Magnus Andersen, Vidar Nogva, Jan Tommy Haugli; Alta IF
Anders Haslie, Trygve Velten; DFI

Altaposten: Brekke sikret seier
Finnmark Dagblad: Brekke-trick!
Alta IF: Jan Egil senket Drøbak/Frogn
Radio Nordkapp: Alta slo Drøbak/Frogn 3-1
Østlandets Blad: Så ut som dumpekandidat

C

cencer77

Gjest
409 tilskuere....hmmm etter å ha tittet på bildene fra Snorkfrøken, så må jeg jo stille spørsmål om de har telt med noen av sauene/kyrne nede på Aronnes i samme farta :eek:ps:
Eller har Frøken Snork glemt å ta bilde av tilskuerene som var der :rolleyes:

Ha en god natt oppe i nord :cool: mens jeg sitter her å sliter med skole arbeid HM) :klapp: :klapp2: :eksplod:

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Det ene bildet som ble tatt av tilskuerne var nok tatt sånn omtrent en halv time før kampen av "våres" seksjon med banner og flagg. Vi fikk fylt opp også denne sånn etter hvert når vi kom inn og flere kom til (Vi hadde stand utenfor Aronnes til 10 minutter før kampen).

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
AP Børsen:

Nogva 4

Olsen 4
Pettersen 3
Pedersen 4
Hætta 4

Haugli 3
Reginiussen 4
M Andersen 4

Brekke 5 AB
T Andersen 3
Norbye 4

FD Børsen:

*** Jan Egil Brekke
** Mads Reginiussen
* Øyvind Pedersen

Steinbergets Børs:

*** Jan Egil Brekke
** Mads Reginiussen
* Ole Mathis V. Hætta

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
I følge Drøbak Frogn sine sider så var det Michael Røn som scorte deres mål, og man må vel stole på at de vet det selv best :)

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Kan ikke fly rundt og ta bilder av publikum, når kampen er igang. Da er jeg opptatt, haha! Så derfor blei det tatt en halvtime før. Det sto det også i navnet på bildet + at jeg sa det i samme tråd som jeg la dem ut... He-he... Så kom ikke her, du, Cencer :D

C

cencer77

Gjest
Snorkfrøken, vanskelig for meg å komme der, når jeg er her :(
Ps. Du er flink å ta bilder! :cool:

Topp