• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Alta låt?

G

Guest

Gjest
Halo .

Jeg er en fotball interesert gutt som samler på fotballlåter.
Derfor lurte jeg på om Alta har en låt og om den lå ute på nettsidene deres elelr no sånt så man kunne laste den ned?

Hilsen Christian

G

Guest

Gjest
Alta har flere låter, faktisk ganske bra låter også, vet ikke om de eksisterer på nettet, vertfall ikke her på sidene.. den som leter han finner.

G

Guest

Gjest
Bra Alta IF låter?

Nei nu må denne mannen ved navn Henning slutte å lyge, det finnes da absolutt ingen bra Altalåter, så æ syns absolutt at det e på sin plass med en litt mer moderne låt med litt 'swung' over seg.
Minnes med gru liveopptredenen foran Lyn kampen for en del år siden da endel voksne mannfolk spilte Sputnik-liknende supportersanger på trekkspill, banjo og kam. Nei, takke meg til....heldigvis berga Ove Jørstad den kampen....

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Jepp, det finnes flere brukbare låter, og vi kommer til å legge dem ut i løpet av kort tid slik at alle som vil kan hente dem ned :)

G

Guest

Gjest
Sissen har jo laget en fin Alta IF-sang for noen år siden, det var da Alta IF spilte i 1.divisjon på midten av 90-talet. Noe av refrenget var: "Se aldri tilbake, nei la dem få smake, heeeiiiiaaaa Alta IF." Den er jo ganske bra, eller? Bør i allfall duge i opprykkssesongen 2004!

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Ja, så var de første to låtene lagt ut! Flere kommer hvis bare rettighetene blir klarlagt i forhold til opphavsmennene. Sjekk ut "Diverse" i menyen...

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Utrolig artig at dere har lagt ut et par altalåter! Hvorvidt fotballsanger, sånn generelt, er bra eller ikke - det er en helt annen sak :p

Topp