• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Alta - Mjølner

L

Lipbalm

Gjest
d e bra du hålle åss oppdatert på været:) ser vældi lyst ut får hælga.. blir nåkk fotballfæst på aronnes ja!!! jippiiiii

Mini

Erfarent medlem
..alternative ved kuldegrader og frost ville jo være Alfheim stadion....så "fotballfæsten" ville jo være lengere borte både i kilometer og muligheter...;)

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
VIKTIG! Kampen starter kl 13. Folk blir bedt om å møte opp minst en halvtime før, pga at det er en del som skjer ;) Steinberget møter kl tolv, etter ønske fra Alta IF. Vi skal hjelpe til med stemninga... Ikke gå glipp av detta! :D

Bjerrang

Erfarent medlem
Det her er årets siste kamp, med sjangse til å rykke opp i adeccoligaen.
Jeg synes hele alta bør stille på kamp for å sikre gullet og opprykk!

RenieTussi

Langtborte supporter
Forresten: er det noen som blir sittende her å skrive her? Hvis ikke: er det noen som har lyst til å sende meg noen meldninger om kordan kampen går?

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
RenieTussi: Ja, du har vel ikke egen pc for tida, du... Send meg en mld før kampstart, så skal jeg se om jeg klarer å oppdatere deg (litt bedre enn i Tromsø - haha!)

RenieTussi

Langtborte supporter
Det kan æ gjøre Snorkfrøken. :) Og pc har æ faktisk fått lånt, men den nekte å spille av lyd, så da det hjelpe egentlig ikke så mye.

Topp