• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Alta - Skeid

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Hjemmekamp mot det absolutte bunnlaget. Er slike kamper som er ekstra skumle. Skeid har vist at de kan ta poeng i det siste, og det at de nok har erkjent at de rykker ned, gjør at de har ingenting å tape. Sist spilte de uavgjort hjemme mot topplaget Sogndal, en kamp de etter rapportene var nærmest seieren i. For et par uker siden klarte de også uavgjort 3-3 borte mot hjemmesterke Tromsdalen, så det er absolutt ikke en motstander man må ta lett på. Går man i den fella kan det fort bli et sviende tap.

Håper og tror at Alta ikke vil gå i den fella, og spiller de på det nivået de kan, så skal 3 poeng bli værende i Finnmarkshallen. Mange har tro på at det kan bli en klar hjemmeseier, og det kan det jo også bli hvis kampen faller inn i vårt spor, og Skeid kommer bakpå. Likevel - poengene er det viktigste, og vil være godt fornøyd med en etmålsseier.

sameboe92

ambasadør i Modum
Jeg tror vi vinner med noen mål fordi vi er kontringssterke, og Skeid sitt forsvar er generelt sett ganske dårlig!

Jan S

Erfarent medlem
Den her kampen vinner vi.. Trur ikke Skeid skal by på noen problemer. Det eneste vi kan frykte er visst Alta på ett eller annet vis skulle ta får lett på denne kampen, noe som jeg personlig ikke trur. En klar seier :)

Mini

Erfarent medlem
sameboe92
Jeg tror vi vinner med noen mål fordi vi er kontringssterke
..hvis Alta skal kunne kontre mot Skeid må Alta ligge langt bakpå fordi i kontringsfasen e laget avhengig av å ha mye rom og få motspillere foran sæ..tror nok neppe d skjer på hjemmebane..:)
..kampbildet vil nok heller være at Skeid legger sæ bakpå og vil bruke Alta`s våpen kontringsspill..
..trur nok heller Alta vil gå rett i strupen på Skeid og prøve å styre kampen..så for jo heller kamp vise om laget e tolmodig nok og nøye i pasningsspillet for å skape nok sjanser for å få de nødvendige mål til å vinne kampen..:2)

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Dagbladet kommenterer:

"Alta kan rykke både opp og ned, mens Skeid tar turen ned til andredivisjon. Vertene spilte 1-1 i Sarpsborg sist, etter å ha vunnet 1-0 over FK Haugesund 1-0 hjemme i kampen før. Idriz (mb) er suspendert. Gjestene spilte 1-1 hjemme mot Sogndal for en uke siden. Borte er de svake, men det er det mange lag som er i Adecco-ligaen. 1,20 er uaktuelt på H."

Johan

Erfarent medlem
Ja det sto på forsiden at kampen skulle starte 16:00 men nå står det 18:00. da er det vel ikke tvil om at 18:00 er det riktige klokkeslettet. mao, på tide å spasere mot hallen :)

Jolly

Erfarent medlem
Stavanger - Sarpsborg 0-1 Pause... Kan man håpe på et under i andre omgang? HM)

Vi skal vinne, sånn er det med den saken!

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Helt for jævlig fortjent utligning på slutten der. Skeid hadde nesten ingenting å stille opp med, men det ble en sånn kamp der det liksom ikke ville seg. Hadde vi scoret det første målet tror jeg faktisk at det hadde blitt 4-0. :)

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Utrolig tett på tabellen - 4 poeng ned til Bryne på nedrykk... og neste kamp er Bryne - Alta. Kan vi ta poeng i fjerde kamp på rad for første gang? I dag satt vi forresten rekord i antall uavgjorte på rad for Alta på det her nivået, med ..... 2! :)

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Dessverre blei det ikke kake denna gangen, heller... Var nok litt redd for denna kampen, meget glad da Dio scora!! Leit at Sarpsborg vant, slik at de fikk større forsprang, men, men... 6. plassen har vi fortsatt. Herlighet, så tett det er!!! Spennende :)

Jolly

Erfarent medlem
Bortsett fra de første 5 minuttene så var 1 omgang gruuusom. Pasningsspill som småjenter ikke vil være bekjent av... :eek:ps:

2 omgang desto bedre der det er direkte uflaks som forhindrer seier. Hadde ikke utligningen kommet så ville det raknet helt for meg..TN)

Bryne - Alta neste... Huff huff og huff. Gleder meg ikke litt engang.

Topp