• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Alta-target til Start?

G

Guest

Gjest
Leser på Sjeik at HFKs Hans Arild Eliassen har vært på prøvespill i Start!?
Tror dere han har noen mulighet til å få kontrakt med dem? Og hvis ikke bør vel Alta få ut fingeren før andre klubber får snust opp denne spilleren fra Hammerfest som tydeligvis har noe å fare med!?

G

Guest

Gjest
Tviler på at han får kontrakt med Start. Sørlandsklubben har mange gode spillere på prøvespill, så jeg er sikker på at Eliassen blir uten kontrakt etter oppholdet i Start. Og skulle han mot formodning få kontrakt, så tror jeg ikke det er bra for hans utvikling, for da venter nok B-lags fotball i 3.divisjon med Start2, og i beste fall benken på A-laget med ingen eller svært få innhopp på to tre minutter.

G

Guest

Gjest
Hvorfor sku han spille B-lags fotball i skeid? Eliassen er en meget dyktig spiller som holder et høyt nivå, får han muligheten å spille høyere opp i systemet en 3. og 2. så tror jeg han kommer til å utvikle seg i aller høyeste grad. håper selvsagt at han kommer til AIF men jeg tror det skal litt til før evt det skulle skje.

G

Guest

Gjest
"Start har mange gode spillere på prøvespill"? Dette stemmer ikke, det vat kun Eliassen som var der på det aktuelle tidspunkt i tillegg til noen få spillere fra Start 2. Jeg tror nå at en spiller som "herjer" i 2.divisjon bør kunne ta steget opp i 1.divisjon, alderen til Eliassen tilsier at tiden er moden. Om det ikke blir Start så bør han uansett være god nok for en del andre 1.divisjonsklubber. Spillertyper som han er ettertraktede. Han er veldig rask,veldig rykk med og uten ball, han scorer mye mål, har bra innlegg og en god 1.touch på ballen og er dyktik både i bakrom og en mot en.
Kommer han til Alta tror jeg han blir toppscorer i 2.divisjon og litt av en "hit". Alta vil dominere i 2.div til neste år og vil kjempe med Mo, Levanger og kanskje Strindheim om opprykk. Eliassen har snurret rundt med alle disse forsvarene og kan bli avgjørende i Altas kamp for opprykk. Jeg håper han velger Alta om han ikke får kontrakt i 1.div.

G

Guest

Gjest
..

Det håper jeg for guds skyld at han ikke gjør... han er fra Hammerfest.

G

Guest

Gjest
Hva med litt saklighet?

Hva om flere kunne vise en liten grad av saklighet på disse sidene, da hadde det vært interessant og bruke mere tid på diskusjoner. Synd at Henning m.fl. har så få likesinnede.

Tony Adams

Erfarent medlem
Til gjest ett par hakk lenger opp på denne siden, vile dere ikke ha Hans Arild til Alta bare for at han er fra Hammerfest, hva med Torkild som har tjent Alta noen sesonger nå, var ikke han heller god nok ? Han kommer fra Hammerfest han også. Det er jo bare å håpe at Hansi detter innom disse sidene før han bestemmer seg hvor han drar, hvis han drar.

G

Guest

Gjest
Han er forhåpentligvis såpass voksen at han ikke tar slike inlegg på alvor, det regner jeg med du også er Goggen?. hvorfor henger du deg fortsatt opp i disse tåpelige innleggene? så lenge noen gidder å kommentere guttungene som leker seg her inne så inspirerer det jo til videre skitt-kasting..

Henning

Topp