• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Altaskjerf, hvor kjøper man?

T

Tyger

Gjest
Heisann!
Jeg bor i Danmark, men har gjennom de siste årene fulgt en med på hvad som skjer med Alta IF. Har stor sympati for laget og er imponert over hva dere får til, spesielt i denne sesongen! Må også legge til at med "Backen opp og frem!" har Alta IF antageligvis den kuleste rockelåte i hele fotballnorge!

Nå i sommerferien skal jeg på en tur til Finnmark og kommer også til Alta. Skulle gjerne kjøpt meg et par Alta IF skjerf som souvenir, så jeg lurer på hvor man får kjøpt disse? Nå er det vel ikke noen desidert Alta IF butikk, så må man ta kontakt på forhånd for å avtale kjøp, eller er det noen plass man kan gå inn og kjøpe et par skjerf?

Leser også på sidene her at "Backan opp og frem" skjerf skal snart være tilgjengelig igjen. Noen som vet når disse vil være mulige å få tak i?

Takker for på forhånd for svar og lykke til mot Mjøndalen!...

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Takk, takk! Hyggelig å høre :) Backan opp og frem-skjerf blir nok tilgjengelige etter hvert, veit ikke helt eksakt. Håper de klarer å få dem til høsten, vi får bare smøre oss med tålmodighet. Nå for tida har vi kun vanlige Alta IF-skjerf. Steinberget holder stand med jevne mellomrom, men hvis du bare skal være her over kortere periode, så kan det være lurt å kontakte oss direkte, eventuelt dra ned til hovedkontoret og kjøpe ett direkte fra dem.

Raggen

KIL Supporterklubb
......Må også legge til at med "Backen opp og frem!" har Alta IF antageligvis den kuleste rockelåte i hele fotballnorge!
Hmm, føler meg ganske sikker på at vi på Vinger også kan matche den med fjorårets utgivelse fra bandet Blodrødt, med låta Forza Vinger!

Men ja, har hørt rykter om at det skal svinge av denne låta i Alta også... Noen som har låta liggende på pc som kunne sende den over så jeg får hørt på herligheten? :)

Mailadresse: raggen@starsfan.com

Jan S

Erfarent medlem
Hmm, føler meg ganske sikker på at vi på Vinger også kan matche den med fjorårets utgivelse fra bandet Blodrødt, med låta Forza Vinger!

Men ja, har hørt rykter om at det skal svinge av denne låta i Alta også... Noen som har låta liggende på pc som kunne sende den over så jeg får hørt på herligheten? :)

Mailadresse: raggen@starsfan.com
Den ligger her: http://www.steinberget.no/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=36&Itemid=52

Topp