• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Arogant

G

Guest

Gjest
I følge AP ville TOT ikke gjort noe annerledes om han fikk sjansen en gang til, med andre ord hadde han rykket ned med stil en gang til.
Den uttalelsen va da en smule arogant, han tør ikke innrømme at han gjør eller har gjort noka feil. Det e for dårlig.

RS

Admin
Medlem av ledelsen
For det første skrives det Arrogant. For det andre tror jeg han har gjort det som er mulig med det spillermaterialet som eksisterer. Mange ser bort fra at laget har spilt jevnt med veldig mange i divisjonen, men stang ut er typisk for nyopprykkede lag. Er stort sett enig med Tor Oskars disposisjoner. Men det er nå min mening.

G

Guest

Gjest
..

Det var skrekkelig mange fornuftige personer som sa at stallen var ALTFOR dårlig før sesongen startet - nedrykk var uunngåelig. Det er herved bevist - så til de grader!

G

Guest

Gjest
Sv:

[sitat]For det første skrives det Arrogant. For det andre tror jeg han har gjort det som er mulig med det spillermaterialet som eksisterer. Mange ser bort fra at laget har spilt jevnt med veldig mange i divisjonen, men stang ut er typisk for nyopprykkede lag. Er stort sett enig med Tor Oskars disposisjoner. Men det er nå min mening.[/quote]

æ e ikke enig.!!!!!!

G

Guest

Gjest
TOT er en veldig dyktig trener og Alta ville ikke vært der de er i dag uten han! Grunnen til at de rykker ned er fordi det bare er 6-7 spillere på laget som holder nivået. At TOT allikevel har fått til et lag som spiller jevnt med de fleste og med litt mer flaks kunne hatt mange flere poeng er en prestasjon av TOT!

TOT er en utrulig dyktig trener! Mest sannsynligvis Finnmarks beste!

-Marius Henriksen-

G

Guest

Gjest
Ikke god nok for 1 div.

Vi lede 2-0 over haugesund til pause, så tape vi 3-2,det skal ikke være mulig, men guttan får stå å sove/gjøre feil.vi har en trener som knapt vise engasjemang under kampan.

Så lenge vi rykke ned så e ikke trænern god nok for 1 div.

G

Guest

Gjest
Marius har skjønt det!

Marius har helt rett! TOT har hevet nivået på dette laget betraktelig, og når har han og spillerne fått høre det fra media og supportere? Jeg skal glatt innrømme at jeg selv har vært optimistisk gjennom stort sett hele sesongen, og jeg trodde (håpet) at laget skulle spille seg bedre og bedre. Det har de kanskje også gjort, uten at det har ført til poeng. Men jeg ser jo at lagene i 1. div faktisk er jævlig gode alle sammen. Selvfølgelig er det gjort ting fra trenere/sportslig man kan diskutere, men husk nå hva vi her har med å gjøre. Svært få av spillerne har erfaring på dette nivået fra før. Når dette laget med masse tidligere 3. div spillere, liten erfaring på dette nivået og en førsteårs junior møter Godset med profilerte trenere, heltidsspillere som nesten uten unntak har erfaring fra tippeligaen, har ferdigheter som er litt bedre en våres spillere, er fysisk sterkere, og selv da faktisk ikke er så forbasket mye bedre enn Alta, fører til at avisene tar frem adjektiver som "katastrofe", "pinlig" osv. sier sitt om forventningsnivået i Alta. Men sannheten er at både spillerne og trenerne har tatt et stort steg videre, og de fortjener masse ros for det! Nivået de er på nå er virkelig noe å bygge videre på, og jeg gleder meg til fortsettelsen.

G

Guest

Gjest
Sv:

[sitat]TOT er en veldig dyktig trener og Alta ville ikke vært der de er i dag uten han! Grunnen til at de rykker ned er fordi det bare er 6-7 spillere på laget som holder nivået. At TOT allikevel har fått til et lag som spiller jevnt med de fleste og med litt mer flaks kunne hatt mange flere poeng er en prestasjon av TOT!

TOT er en utrulig dyktig trener! Mest sannsynligvis Finnmarks beste!

-Marius Henriksen-[/quote]

Javel Marius, etter den er sesongen slutter TOT som trener, viss vi da snur å vende litt på det du sagt så mener du also at Alta IF ikke har sjanse til å rykke opp igjen( med det første)??
:p
-KL-

Sv: Sv:

[sitat][sitat]For det første skrives det Arrogant. For det andre tror jeg han har gjort det som er mulig med det spillermaterialet som eksisterer. Mange ser bort fra at laget har spilt jevnt med veldig mange i divisjonen, men stang ut er typisk for nyopprykkede lag. Er stort sett enig med Tor Oskars disposisjoner. Men det er nå min mening.[/quote]

æ e ikke enig.!!!!!![/quote]

Ikke Æ heller

G

Guest

Gjest
Javel Marius, etter den er sesongen slutter TOT som trener, viss vi da snur å vende litt på det du sagt så mener du also at Alta IF ikke har sjanse til å rykke opp igjen( med det første)??

-KL-

Til KL!

Alta rykker rett opp igjen neste år! PÅ GRUNN AV trenerarbeidet TOT har lagt ned de siste 3 årene. Den nye treneren trenger bare å ikke gjøre laget dårligere for å rykke opp :p

G

Guest

Gjest
Men er han en flink trener bygger han videre på "plattformen" til TOT og gjør laget ENDA bedre :)

-marius-

Topp