• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Byåsen - Alta NM runde 2

TUIL

Velkjent medlem
Dere får satse på at dere slipper Strindheim. Sinnsykt bra lag, utrolig mange talentfulle spillere som bare venter på kontrakter i høyere divisjoner.

Jeg vil gå så langt som å spå at dette er starten på den neste storhetstiden til Strindheim!

Jolly

Erfarent medlem
Dere får satse på at dere slipper Strindheim. Sinnsykt bra lag, utrolig mange talentfulle spillere som bare venter på kontrakter i høyere divisjoner.

Jeg vil gå så langt som å spå at dette er starten på den neste storhetstiden til Strindheim!
Ja dem leve jo livet på nedrykksplass i sin 2 divisjons avdeling så her er det nok et knallag vi snakker om... :cool: Men dette lukter det Alta - TIL av lang vei.. Å da vet vi jo alle hva som skjer. TIL sin drøm om en pokal legges på is en sesong til :rolleyes:

Jolly

sameboe92

ambasadør i Modum
Er som jeg alltid har sagt, Alta IF er et norsk cuplag...tror vi kan ta steget som årets cup bombe i år :D Alta på vei til Ullevaal

Jolly

Erfarent medlem
Hemm. Ekke det her cup, der det trekkes hvem vi møter i neste runde? Har æ gått glipp av noe her HM)
Tror du det er tilfeldig at nord-norske lag spiller mot hverandre i de 3 første rundene? :eek:ps:

Første trekning er fra 4 runde... Før det setter det udugelige forbundet opp kampene etter eget ønske om hvem de vil ha videre... TN) Når flest mulig lag fra nord-norge er ute så kan vi spille cup ... :cool:

Jolly

Topp