• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Damelaget

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Nei, men så litt på hjemmesidene til topplagene

Grand Bodø har scoret mest mål i divisjonen (26) og deres toppscorere har 5 mål. Linderud/Grei har 18 mål, og deres toppscorer 7 mål. Fart har også 18 mål, og deres toppscorer har 8 mål. Alt dette er ikke inkludert dagens kamper. Alle andre lag har scoret 17 mål eller mindre totalt, og vil dermed si at det er lite trolig at noen her har noen som har scoret mer enn 10 mål. Men selvsagt, Hanssen har scoret 10 av 17 mål, så da er det jo mulig for andre også.

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Husk Alta IFs eneste kamp denne helga! Klokka 16 i dag :)

Alta IF møter serielederen Fart. Det er et lag som scorer lite i forhold til hvor mange seiere de har, det sies at de mangler en typisk goalgetter. Derimot har de et meget solid forsvar. Klarer damene våre å overliste dem og ødelegge Farts statistikk? Kom og se!!

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Gratulerer med en meget vel fortjent seier til damelaget! Alta IF er nå nummer tre på tabellen, to poeng bak opprykksplass. :D

Ellers synes jeg at det er flott at det kom ca 140 publikummere - til tross for at kampen gikk kl tolv på en søndag i en festivalhelg. Det er ca halvparten av damenes publikumsrekord, som ble satt mot Grand Bodø her tidligere. Den kampen ble derimot spilt kl sju på en fredagskveld.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Faktisk bare 1 poeng.

Fart 30 poeng +15 mål
Linderud/Grei 29 poeng + 18 mål
-----------------------------------
Alta 28 poeng + 12 mål
Donn 27 poeng + 12 mål
Medkila 26 poeng + 5 mål
...

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Javisst! Bare ett poeng bak opprykk :) To poeng bak gull. Tror ikke folk aner hvor bra det er om damene rykker opp til Toppserien! Pga "Jenteløftet" får man da dekt lønning til trener og daglig leder, samt mange flere fordeler :)

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
JESS!! 2-1 til Alta i dag!! Nå er det spennende å se åssen Fart og Linderud Grei gjør det i løpet av ettermiddagen/kvelden. Foreløpig ligger vi på GULLplass!! ;)

sameboe92

ambasadør i Modum
Utrolig prestasjon av jentene! Jeg lover at jeg vil reise på kamp neste sesong på de kampene jeg kan hvis vi skulle rykke opp, for det blir isåfall en sensasjon!

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Linderud Grei vant 4-1 og leder serien med 32 poeng. Fart spilte 2-2 og har 31 poeng, det samme har Alta! Men Fart har +15 mål, Alta har +13. Spennende!!

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Som observante lesere sikkert har sett så har jeg nå lagt inn tabellen også for damelaget på forsida :)

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Den følger nifs.no sine tabeller, så om de ikke er oppdaterte så er ikke denne det heller. Ser at Linderud/Grei foreløpig mangler info om sin siste kamp (de er vel egentlig serieledere pr i dag).

Topp