• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Damelaget

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Hehe, flott. Ser at de har en hengekamp, uansett. Fart skal spille i Bodø til helga, mens Alta får gjester fra Haugesund - igjen. Denne gangen av Haugar... Møt opp folkens!! Klokka fire på lørdag... Damelaget trenger støtte på sin vei til topps!! KampplakatenTO)

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
De skal vel ikke ha en hengekamp - det er kampen mot Donn forrige uke som mangler, og den vant vel Donn 1-0. Vet ikke hvorfor den ikke er oppdatert. Så på tabellen så mangler 3 poeng til Donn, som gjør tabellen veldig tett blant de 4 øverste lagene.

Tøft program igjen for Alta som møter alle de andre 3 topplagene, Donn og Fart borte. Men det vil jo også si at de har kontroll over sin egen skjebne. Vinn resten så blir de seriemestre og rykker opp. Det skal bli veldig spennende.

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Og der var hengekampen oppdatert, etter en aldri så liten mail fra undertegnede i retning nifs.no

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Flott jobba, RS og Håvard! :) Ser at jeg skreiv damene hadde kamp til helga, men det er altså ikke denna helga. Det er frihelg nå, så det er først neste lørdag, 26. september. Passer fint, for da er det jo ikke herrekamp, slik at vi får hjemmekamper helg etter helg :D

Johan

Erfarent medlem
Imponerende spill av damelaget i dag, skal være ærlig å si at jeg ikke har sett mere enn 1 kamp tidligere. i dag var det stort sett full kontroll kampen igjennom.
Haugar scorer på en corner, that's it! de hadde ingenting mere å komme med, mens Alta var mange ganger igjennom og hadde store sjanser til å øke ledelsen. Morro å være tilskuer i dag :)

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Fantastisk vinnervilje i damelaget, herlig å følge med dem :)

Pinlig at de som sitter i studio og som nå tok et intervju med dametrener Rune Repvik (før guttas bortekamp) virkelig ikke har peiling!! Kanskje lurt å forberede seg bittelitt, i det minste å se hvilke kamper damelaget har igjen, hvordan tabellen ser ut og hvor mange lag som rykker opp!

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Gratulerer med nok en seier til damene!! Nå ligger de opprykksplass. Mer om det på forsida... :) Flott at det kom nesten 300 tilskuere igjen!

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Gratulerer Alta IF med ett poeng i en tøff bortekamp! Det går mot en superspennende avslutning neste søndag, foran tribuner fylt opp av altaentusiaster. Les mer på forsida :)

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Det blir stand oppe på Parksenteret på fredag med billettsalg. I tillegg selges det billetter både fredag og lørdag på Ultimo Outdoor (også i Parksenterets 2. etasje).

På kampen plasserer Steinberget-medlemmer seg ved midten på hovedtribuna.

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Alle som ikke var til stede i hallen i dag gikk glipp av en fantastisk bragd! Det var helt utrolig å få være med på et historisk øyeblikk i Alta IFs historie, der et nyopprykka lag kaprer bronsemedalje i 1. divisjon. Gratulerer så mye til laget! Og for en herlig opplevelse å få være med å lage liv med over 700 tilskuere :D

Begynner nesten å angre på at jeg skrev målkontrakt før sesongen. Jeg regnet med kanskje 10-15 mål og en kamp for å overleve.HM)

Men de pengene skal jeg betale med glede, jentene har virkelig overrasket og imponert i år.

Gratulerer med medalje og en meget god sesong.

PS; Gratulerer også til alle Liverpoolsupportere med ny walkover mot United.:klapp:

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Betaler målkontrakta med glede :) Det har vært så artig å følge damene på deres ferd i år. Regner med at folk stiller opp og heier dem til Toppserien til neste år :)

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Ja må jo også gratulere Liverpool, som nå har berget hele sesongen. Da er det ikke så farlig at det ikke blir noen trofeer i år heller.

Topp