• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Emmanuell David

TUIL

Velkjent medlem
Ser at han skal prøvespille for Tromsdalen nå.
Noen som kan si noen ord om han? Hvorfor spiller han ikke for dere f.eks?

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Hvor ser du dette? Tror ikke han kommer til å spille for Tromsdalen. Men det hadde vært flott å se han spille fotball igjen, men da helst i Alta.

TUIL

Velkjent medlem
Hvor ser du dette? Tror ikke han kommer til å spille for Tromsdalen. Men det hadde vært flott å se han spille fotball igjen, men da helst i Alta.
Omtalt i dagens papirutgave av Tromsø og Nordlys (ihvertfall en av dem).

Hvorfor er han ikke i Alta lengre?

Hadde heller sett at Lamøy kom hjem på lån til sommeren en David.
Liker den lokale profilen som TUIL har med utelukkende nordnorske spillere

duracellkanin

Erfarent medlem
Omtalt i dagens papirutgave av Tromsø og Nordlys (ihvertfall en av dem).

Hvorfor er han ikke i Alta lengre?

Hadde heller sett at Lamøy kom hjem på lån til sommeren en David.
Liker den lokale profilen som TUIL har med utelukkende nordnorske spillere
Ikke for at jeg skal bidra til spekulasjoner, men jeg har hørt mange årsaker til at han ikke spiller for Alta fortiden, men det er folkesnakk, så hvor mye sant det er, kan diskuteres.
Det siste seriøse forklaringen jeg ble fortalt, var at det var noe tull med oppholdstillatelsen hans, det er ei forklaring jeg kan forstå og som kan være logisk, men resten av det folk har pratet om, putter jeg i skuffen og lar det bli der.

Johan

Erfarent medlem
Har også hørt at han ikke spiller for Alta pga arbeidstillatelse/oppholdstillatelse.
Rart egentlig at han da skal prøvespille for TUIL.. :confused:

Aronnes78

Erfarent medlem
Noe som vel gir grobunn til "folkesnakket"

Synd, fyren hadde virkelig et stort potensiale. Kanskje større enn noen andre på dagens Altalag.

TUIL

Velkjent medlem
Notis i dagens Tromsø om at han skulle trene med klubben ut denne uken og at han var sugen på kontrakt.

Crocuta

Erfarent medlem
ønsker i alle fall David lykke til videre.. han vil være en bra spiller offansivt for et kvart lag.. men han treng definitivt å trene mere på sine defansive "kvaliteter"?

TUIL

Velkjent medlem
Karnes/Lyngen mener du vel, omstridt navn det der :)

Såvidt jeg kan se var kommentaren du kommenterte fra en Alta-supporter. Det er fortsatt ikke tatt noen avgjørelse på David og TUIL såvidt jeg vet.
TUIL sliter litt med skade på 3 av spissene sine nå, så en David kunne kanskje fått en korttidskontrakt?
Regner med at han er løst fra kontrakten med dere og dermed kan hentes utenfor transfervinduet

TUIL

Velkjent medlem
Ikke sett noe som helst, kan spørre noen av spillerne om de vet noe. Ryktene her i byen er at TUIL muligens henter Lamøy tilbake på lån i sommer. Hvordan de da skal ha råd til David skjønner jeg ikke

Johan

Erfarent medlem
David

Nå har vist Emmanuel David trent med Mjøndalen nylig, har han papirene i orden, noen som vet? Kunne han være noe for Alta? tenker vist Braaten forsvinner.

Jan S

Erfarent medlem
Men er han noen mål scorer? Alta må allerede nu begynne å sondere markedet for fullverdige erstattere for Vegard B!

Emmanuel er visstnok uaktuell for Mjøndalen i følge forumet til supporterne.

Det er nesten umulig å trylle fram en erstatter for Vegard på dette tidspunktet av sesongen, goalgettere er sjelden/aldri tilgjengelige til en billig penge midt i sesongen. Hold Vegard lengst mulig i klubben og stol på spillerne som finnes i klubben. Heller det enn å gamble penger på et usikkert kort.

Hva med å lete etter framtidige goalgettere i fylket? Noen gode unggutter har klubben allerede og så finnes det en ung spiss i hammerfest som bøtter inn mål, i 3.divisjon riktignok...

Topp