• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Etterlysning av Alta-supporter

Raggen

KIL Supporterklubb
....som muligens også er litt KIL-supporter? :confused:

Vi har gjennom hele sesongen hatt hyggelig besøk på vårt forum av et par karer med sypatier til Alta. De har til og med deltatt i vår interne tippekonkurranse på KIL's kamper gjennom hele sesongen, i hvert fall en har holdt ut lenge.

Nå har det seg altså slik at denne karen endte på 4. plass totalt etter årets 30 kamper. Folk flest har gjerne litt for stor tro på eget lag, så det var vel relativt lett for en "nøytral" å hevde seg denne sesongen hos oss.

Vi har premiering av de 3 beste i denne tippekonkurransen, så det var i utgangspunktet nære på at premien gikk direkte til Alta. Men når så personen som fikk 3.plassen i har takket nei til å motta premie, går selvfølgelig premien videre til Alta....så da..... CRISPO!!! Hvor er du? :klapp:

Send meg navn og adresse, så kommer det KIL-skjerf og lue i posten.....eventuelt kan det overrekkes før vårt oppgjør mot dere i Alta neste sesong....eller på Gjemselund, hvis du tar turen!

GRATULERER :D

YEAH! Jeg vant!!!!!!!! Sender deg infoen på www.kilsk.com en side som faktisk andre også kan gå å slenge dritt om Tom Nordli og co på :)

Trenger lua og skjerf nå da det er vinter her oppe, må jo ha nokka fyre i ovnen med! :p

Raggen

KIL Supporterklubb
Enda ikke fått vært på Vinger etter serieslutt, men varene kommer ;-)

....må opp en liten tur til helga og hilse på den nye danske milliardær-investoren vår!

Happy days for oss nå gitt :D

Raggen

KIL Supporterklubb
Tror lett vi skal få brukt de pengene selv gitt, er tross alt ikke snakk om mer enn at vi bare kommer oss opp på nivå med majoriteten i Adeccoligaen....så regner jeg med at også Nordlie blir med videre, og at han fikser resten så vi blir tilhørende toppen :)

Investoren kan sponse Alta ved å gi oss lommepenger så vi har litt mer å bruke ute på byen i før neste års bortekamp TO)

Da er jeg den heldige(?) eieren av Kongsvinger lue og skjerf!

Stemmer Raggen, det trengs... Det er hele -5 ute nå :D:D:D:D Men har vært sinnsykt kaldt i dag!

Heia Alta...

Raggen

KIL Supporterklubb
GOdt å høre, nå har vi også startet opp med salg av skjerf til hockeylaget i byen, som forøvrig er på full fart mot kvalifisering til eliteserien....får gi beskjed hvis du trenger fler skjerf ;-)

...ellers går det rykter om at terminlista kommer ut i morgen, så da er det bare å booke tur til Alta. Måtte det endelig bli på sommeren :)

Topp