• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Evaluering av sesongen 2008 og veien videre mot sesong 2009

Jan S

Erfarent medlem
Da greide vi plassen og alle er overlykkelig for det.
Men vi bør vell gå igjennom noen ting for å ikke stå på stede hvil selv om sesongen er over.

Sesong 2008:
1) Hva gjorde vi riktig på denne sesongen?
2) Hva gikk galt 2008? Hvilke forbedringer?
3) Hva med administrasjonen? Kan den gjøres noe med? Keeper trener? Hovedsponsor?

Spillerkjøp:
4) Vellykkede spillere inn?
5) Har vi noen bomkjøp 2008??

Sesong 2009:
6) Hvor på banen må vi ha inn nye spillere?
7) Taktikk/formasjon og kynisme

8) Eventuelt.....

Håper på konstruktive innlegg der vi tar en runde på disse tingene :2)

7: IOH MÅ bli flinker til å bruke byttene sine og vi må IKKE være i angrep når de skal taes. Han har brukt 11 minutter engang på å bytte når vi har hatt kun 1 mål å ta igjen!
8: Vi må også begynne å bestikke dommeren før kamp

sameboe92

ambasadør i Modum
Sesong 2008:
1) Hva gjorde vi riktig på denne sesongen? Vi fikk fart på angripspillet, og scoret mange mål. Samt at vi hadde mange smarte kjøp denne sesongen.
2) Hva gikk galt 2008? Hvilke forbedringer? Vi slipper inn litt for billige mål, og en del forsvarstabber på starten av sesongen. Dette er blitt bedre iløpet av sesongen.
3) Hva med administrasjonen? Kan den gjøres noe med? Keeper trener? Hovedsponsor? Bedre hovedsponsor som spytter inn noen millioner kunne vi trengt, er veldig fornøyd med Rune Berger. Har egentlig ingen formeninger om resten.

Spillerkjøp:
4) Vellykkede spillere inn? Aziz Idris, Jay Needham, Diomande Alassane, Aldin Softic, Ante Zurak og Mikko Vilmunen
5) Har vi noen bomkjøp 2008?? Ole Mekvik Ulvestad, Jon Steinar Eriksen

Sesong 2009:
6) Hvor på banen må vi ha inn nye spillere? Ny spiss, venstre back og venstre midt ihvertfall ettersom at Mads, Pekka og Vegard forsvinner.
7) Taktikk/formasjon og kynisme
Vi fortsetter med 4-3-3 håper jeg, funket fett denne sesongen.
8) Eventuelt.....

Per

Superfinn
Kan ikke ha en "hovedsponsor" som kun legg 30 000 på bordet.. Det er veldig viktig, da synes jeg nesten det er bedre å spille uten hovedsponsor.. At det ikke ble en bedrift som ble hovedsponsor er bra. Ellers så tror jeg det kunne blitt vanskelig å få hovedsponsor til neste år.

Ser at mange skryt av J Needham, er ikke enig i det.Visst jeg husker rett så er han direkte årsak til noen av tapene i år.Tror heller vi satser på T Andersen sammen med Ante som stoppere neste år.

Jan S

Erfarent medlem
Synes også at samarbeidet mellom Ante og Jay har vært bra, men det er litt forskjell i spillerstilen mellom Jay og Thomas A.. Er nok viktig å sette sammen laget etter form og motstander..

Topp