• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Flaut, skammelig og patetisk dårlig...

G

Guest

Gjest
Hele Alta i.f har gitt opp.. Og alle andre...

Hva med å begynne byggingen av laget til neste sesong allerede nå, sånn at vi står best mulig rustet til å rykke direkte opp igjen neste sesong?! Hvorfor skal Tor-oskar tviholde på makta? Når han ikke vil se å gå av selv, er det da ikke bare å plante en fot i rævva på han og ansette en annen?! Gå av, det eneste du kan er hopp Tor Oskar. Sorry, men nå må du ta konsekvensene....

1.- Ny trener nå!!

Flere råd har jeg ikke... Hehe:p

Mvh Jolly sterke meninger..

G

Guest

Gjest
Virker som det er handlingslammelse på Aronnes. Noe må da kunne gjøres annet enn å anbefale fest og diskutere økonomi. Styret er uten sportslig kompetanse, se å få på plass et sportslig utvalg, gjerne folket som la frem ideen om Alta Elite. Sara, Kristensen og Lampe, hvor er dere ? Ta tak mens vi enda har et lag som kan bli til noe.

G

Guest

Gjest
Hmm... Mange som har åpnet innlegget mitt, men det er ikke mange som har skrevet noe svar. Betyr det at alle er enige eller er dere så provosert at dere ikke gidder å svare?:D Innlegget mitt over var dønn seriøst ment. Er det ikke riktig tidspunkt å hente inn en ny trener nå?!

Mvh Jolly som er klar for en diskusjon...

G

Guest

Gjest
Æ syns Tor Oskar har gjort en god jobb, og han får urettmessig mye kritikk. Vi må huske på at han mønstre et lag som va forhåndsdømt til midt på tabellen i 2. divisjon i fjor! Han har gjort mye med laget, og det meste e positivt i mine øya. Om han velger å fortsette som trener til neste år skal Alta IF være takknemlig, for da skal de andre lagene i avdelingen få kjørt seg.

Jan S

Erfarent medlem
Enig Jolly..

Er helt enig med Jolly... Få inn en erstatter for TOT allerede nu... Han skal jo slutte uansett etter denne sesongen, visst han ikke for sparken snart..
Det mest gunstige trur æ e at allerede nu få inn en ny trener som kan begynne arbeidet mot neste sesong i 2. Div.. Da ville jo vedkommende få ekstra god tid på seg i forberedelsene og det kan jo slå positivt også med tanke på avslutninga av årets serie..

Topp