• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

FM - Oppdatering

Heinz

Velkjent medlem
Hallo!
Jeg er fyren som har oppdarert alta if sin stall til Fotball Manager (det som før var Championship Manager), men jeg har mistet kontakten med de jeg kjenner som spiller på alta så jeg er ikke helt oppdatert lengre. Så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med ett par ting ettersom spillerstallen til høstens FM spill snart skal sendes inn.

1. Noen som vet hvor Ragnar Vasshaug ble av? (litt på etterskudd her ja men..)
2. Har fått med meg at Preben og Per Arne spiller på BUL, er dette på utlån eller?
3. Er Svein Hugo ennå i a-stallen?
4. Vet dere ellers om noen som skal slutte etter denne sesongen?

mvh. Marius Henriksen

RS

Admin
Medlem av ledelsen
1. Ragnar bor i Stavanger og spiller visstnok på et lokalt lag der nede.
2. Vet faktisk ikke om dette er utlån eller permanent overgang...
3. Sven Hugo er fortsatt i stallen, men sliter med langtidsskade/sykdom
4. Usikkert, men hvis/når det blir 2. divisjonsspill så slutter med stor sannsynlighet Jørn Hansen og Tore Reginiussen. Jan Egil Brekke er på utlån fra Bodø/Glimt så det spørs vel om han fortsetter. Samme gjelder Jonas Johansen og Runar Bjørkelund, hhv. fra Tromsø og Harstad.

Per

Superfinn
RS skrev:
1. Ragnar bor i Stavanger og spiller visstnok på et lokalt lag der nede.
2. Vet faktisk ikke om dette er utlån eller permanent overgang...
3. Sven Hugo er fortsatt i stallen, men sliter med langtidsskade
4. Usikkert, men hvis/når det blir 2. divisjonsspill så slutter med stor sannsynlighet Jørn Hansen og Tore Reginiussen. Jan Egil Brekke er på utlån fra Bodø/Glimt så det spørs vel om han fortsetter. Samme gjelder Jonas Johansen og Runar Bjørkelund, hhv. fra Tromsø og Harstad.
Vian e vel virus?

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Per Arne er på lån til BUL

Og det er Thomas Andersen også

Vasshaug flyttet til Stavanger

Siste oppdatering rundt Vian på altaif.no er veldig gammel men han er da enda i stallen.

Vet ikke når det gjelder Preben, men vil anta at det er på lån?

Alta har vel kontrakt med både Tore og Jørn for neste sesong også, men hvis vi rykker ned skal det vel mye til for at de blir. Jørn drar vel uansett, hvis Tromsø bare blir enig med Alta om overgang, og det blir de vel.

I følge altaif.no er ikke Brekke på lån, han har kontrakt ut neste sesong for Alta.

Bjørkelund og Johansen derimot er bare på lån.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Må jo til vet du. :)

Følte meg i det hjelpsomme hjørnet, og trur du ikke æ klarte å opplyse for meg selv også - trudde som du at Brekke bare var på lån.

Topp